středa 13. listopadu 2019

Project life album - 22/2019

Dnešní článek se ponese na vodovkové vlně a dominovat bude hlavně krásná kolekce Just A Little Lovely. Povedlo se mi udělat pár chyb, ale v tom je krása papírového tvoření, protože většina jde hezky naptavit a může se vesele lepit dál.








Začneme klasickou Project life stránkou. Je v jednom z netypických rozložení Sn@p! kapes. Po pár kartičkových stránkách jsem sá na tvoření vzala papíry Just A Little Lovely a byla to skvělá volba. Když jsem je poprvé viděla, tak jsem se trochu zhrozila, co budu dělat s "vodovkovými" papíry, kterých je tam hodně. Nakonec jsem se nejvíce vyřádila právě na nich.


Vybrala jsem si většínu vodovkových papírů a přiřadila je k velkým fotkám. Hlavní barvou je opět růžová. Papíry 6x6 jsem si tedy nařezala na rozměr 4x6 a zbytky si nechala na další tvoření. Na zdobení jsem použila pár samolepek Indigo Hills 2 a Emersone Lane. Přidala jsem pár enamelek a hezké kartičky byly na světě.


Ze zbytků jsem si udělala textové kartičky. Krásně ladí k celé stránce a zredukuje se odpad z rozměru 6x6 (proto mám raději 6x8). Nápisy jsem narazítkovala abecedou Stay Colorful a černým StazOnem. Ač jsem si nejprve poskládala písmenka abecedy na papír, zda se vejdou, tak mi zbylo na jednom kraji místo (který zbýt nemělo, vycházelo to jen tak tak). Nalepila jsem tam tedy pěnové větvičky z kolekce Indigo Hills 2 a mohu s radostí napsat, že touto stránkou je celý aršík vylepen! Využila jsem opravdu vše a ani to netrvalo moc dlouho.

Tady mám dokonce kombinaci papírové a pěnové ozdoby Indigo Hills 2. Pod fotkou vykukuje právě jeden z těch šílenějších papírů, dokonce s limetkovou barvou.


Opět jen odstřižek, abeceda a ozdoba. Proužek jsem nalepila do středu, abych mohla přidat text na bílou část.


Vrcholným dílem této stránky je odklápěcí kartička. Odklápí se dokonce dvě strany 4x6. Použila jsem bílý strukturovaný papír a rýhovačku (je skvělá). Stačila mi polovina papíru tedy rozměr 12x6. Pak stačilo nalepit barevně ladící papíry Just A Little Lovely. Nelepila jsem úplně k přehybům, aby se mi knížečka dobře zavírala, stejně tak jsem si i jednu odklopnou část trošku seřízla.


Zbytek bílé čtvrtky jsem hned použila na další stránku. Jedná se o insert 6x12, který mám moc ráda, ale musím s ním opatrně, album potom rychle nabyde na objemu u kroužků a to nikdo nechce.

Opět jsem použila papíry Just A Little Lovely. Vybrala jsem si dva stejné, trochu jen seřízla a nalepila tak, aby mi vzor ohraničoval stránku. Občas mám problém s volbou nadpisu, zde mám rovnou dva. První je z kolekce Joyful Day a hodil se mi i barevně.

Druhý je z abecedy ke kolekci Just A Little Lovely (vidíš, Baru, skoro se držím jen jedné kolekce). Abeceda je trochu větší, ale ten font je skvělý a zas tak velká není.

A tady se mi stala první chyba. Papíry mají jemné čtverečkování, proto jsem se naivně domnívala, že nepotřebuji narýsovat linky. Rovně se mi psát dařilo, ale už jsem nebyla schopná dodržet rozestup řádků (nejprve jsem vynechávala dvě políčko, potom jedno a většinu textu ani to jedno). Text jsem si proto naměřila a přepsala na počítači. Chybami se člověk učí a taky je kreativnější.

Dostávám se do restové části. Zde chci poděkovat našim skvělým holčinám, protože dokáží krásně podpořit a můj vodovkový pokus díky nim neskončil v koši. Ano, už i já se pokusila o akvarelové dílko, kterým jsem chtěla podlepit fotky. Použila jsem hodně pigmentu/málo vody a po čmárání různými odstíny mi vyšla tato stránka.

Jen nevím, zda tam nemám ještě nalepit jednu fotku nebo to nechat holé. Sázkou na jistotu je opět nápis z abecedy Just A Little Lovely.

Hlavní bílý podkladový papír jsem si přehla tak, aby papírová stránka byla stejně velká jako plastová kapsa. Vnitřek jsem si pokapala spreji od Heidi Swapp. Pozor, barva se dostane i na druhou stranu papíru, proto jsem obě vnější strany polepila dalšími papíry.

Do strany jsem přidala trochu textu. Původně tam neměl být barevný proužek, ale mám dvojitou děrovačku a při dirkování jsem si udělala jednu dirku navíc. Zamaskovala jsem to tedy zbytkem pomalovaného papíru. K výhledovým potkám jsem potom přidala jen pár krásných pěnových ozdob Out&About.

Z druhé strany jsem nalepila odpovídající papír s akvarelovým motivem z kolekce Pineapple Crush. Na nápisy jsem použila krásnou Pick Me Up razítkovací abecedu a miniArchovaly. Při čištění jsem zjistila, že jsem místo L tiskala číslici 1. Papírová ozdoba je z kolekce Out&About.

Poslední stránka dnešního příspěvku je tu. Na kartičky jsem použila papíry ze sady 6x6 papírů kolekce Case Of The Blahs. Papír pod fotkou u první kartičky se mi odstínově hodil k abecedě Boys Fort a papírovým ozdobám Ofiice Hours (jak nám ukazuje Lotka na svých krásných stránkách, tato kolekce je univerzálnější než se na první pohled zdá). Dokonalé jsou hodiny, stačí malé pootočení a můžete si určit vlastní čas ;). Textové samolepky jsou Posh a Summertime.

Na druhé kartičce jsem pod utržený okraj zasunula ještě papírovou ozdobu z kolekce Currently. Jak jsem psala už v minulých příspěvcích, trháním papírů se získá hezký ozdobný prvek.


Možná jsem na něco zapomněla, ale myslím, že i tak to je vyčerpávající článek i pro vás a děkuji, pokud jste se dostali až sem. Máte-li nějaké dotazy, tak se klidně ptejte či napište, zda je výhledová stránka lepší s fotkou nebo bez ní.

Přeji krásné tvoření.

Ajka

2 komentáře:

  1. Bozi stranky, Aji a ta vodovkova hora je nejlepsi! Akorat za me bez fotky. 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😊. A asi to opravdu nechám bez té fotky, jen nevím, kam ji dát jinam. Hm, asi udělám visačku.

      Vymazat