středa 6. listopadu 2019

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2019 / week 4

Dnes se vrátím v albu zase za začátek, konkrétně ke čtvrtému týdnu a ukážu vám, že stačí opravdu málo k "lepení" alba.








Na tento týden jsem totiž potřebovala jen pár čtvrtek, samolepkový arch z kolekce Again & Again, glitter abecedu a pár enamelek a hlavně srdíčkových! No dobře, ještě razítko štítku a inkoust, ale není to povinné, jen já si na nich teď docela frčim :D A jako vždy, nemůže chybět ani týdenní kartička z kolekce Bloom.

 

Nebudu lhát, byla to docela výzva :D ale ráda bych vás inspirovala k vyzkoušení produktu jinak než na co je primárně určen. Samolepky jsou použity ve většině případu jen k dozdobení alba. Já jsem si dala za úkol ze samolepek vytvořit kartičky. Existují v kolekci i papíry, ale s nimi by to bylo celkem jednoduché, ne? Já jsem na sebe celkem pyšná, protože jsem vypotřebovala většinu archu. Při nedávné čístce pracovny jsem zjistila, že plno věcí nemám použitých ani z poloviny a přesto se jich vzdávám pryč.










Příště se těším s inspirací už příští týden s naší poslední týmovou TN výzvou.


Žádné komentáře:

Okomentovat