pátek 8. listopadu 2019

Project Life Week 31/2019

V poslední době se se svým PL motám jen kolem dvou kolekcí - OFFICE HOURS od Pinkfresh Studio a CLICK od Becky Higgins, kterou vám ukážu i dnes. 
CLICK od Becky Higgins je barevně "lehká" a pro mě bez zbytečně komplikovaných obrázků, tj. plná jednoduchých tvarů.


Fotky a kartičky jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins) a tentokrát jsem k této kolekci přidala i její doplňky v podobě kartonových samolepek (Click PL Chipboard Stickers)


Titulní kartičku s označením 31. týdne z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla a nalepila na kartičku z Click Core Kit (Becky Higgins) o velikosti 4x6 inch.  Přidala jsem červenou kartonovou samolepku s nápisem "NOTEWORTHY" ze sady kartonových samolepek (Click PL Chipboard Stickers). Namísto datumu pomocí roller razítka jsem tentokrát zvolila zlaté samolepky ze sady Journal Studio Sticker Book od Crate Paper - tato sada je snad nekonečná :-D! 


Potom jsem na všechny papírové kartičky nalepila označení dnů v týdnu ze sady kartonových samolepek (Click PL Chipboard Stickers), které jsem doplnila nadpisy pomocí abecedy ze sady Journal Studio Sticker Book od Crate Paper


Aby toho nebylo zas málo, přidala jsem ještě ze stejné chipboard sady samolepek jiné a tentokrát jsem je nalepila na fotky. 



Díky za pozornost a přeji krásný den,

Charlotta









Žádné komentáře:

Okomentovat