pondělí 11. listopadu 2019

Project Life Week 48/2017

A je to tady! 
První vánoční "vlaštovka" tohoto roku. Dřív než Lotka do e-shopu naskladní nové vánoční kolekce, stihneme pár příspěvků s těmi starými, které Vám třeba ještě doma zůstali z předešlých let.

S Ajkou jsme se shodli na tom, že kolekce Joyful od MME se nám za poslední roky líbila nejvíc. Kombinace bílo-černo-zlaté je nesmrtelná a dodá Vašim stránkám nádech luxusu. Já s touto kolekcí pár věcí vytvořila a  tak mi doma zbylo už jen pár odstřižků, ale i s těmi se dá kouzlit a vytvořit si pár stránek do PL alba. 
Pokud máte tuto kolekci doma a nevíte, jak ji použít, můžete se nechat inspirovat mými články: titulní stránka 2018 vánoční přání, vánoční ozdoby a adventní kalendář.
Ale zpátky k dnešnímu tématu a tím je použití v Project Life albu.


Tentokrát jsem zvolila klasickou kapsu v designu A. Některé kapsy jsou vyplněny bílou čtvrtkou, protože z papírů mi zbyly víceméně jen odstřižky. 

Na titulní kartičku jsem použila papírový výsek, podlepený mými oblíbenými 3D čtverečky. Abecedu jsem černou neměla, ale tmavě modrá je taky dobrá. Natištěný černý papírový label je tak říkajíc nutností a datumovka od Heidy Swapp to celé uzavírá. 


Jestli jste si pamatujete mou titulní stranu z roku 2018, tak už víte, že třásniček bylo hodně a toto je opravdu poslední proužek, co mi zbyl. Nápis je vystřižen z papíru 6x6 a pokud se Vám líbí, neváhejte, posledních pár kousků je ještě na e-shopu.


Tady jsem se snažila nalepit velumové hvězdičky, ale nejde mi to :(( Příště musím použít sešívačku.


Druhá kapsa je také klasika - design A. Nejradši mám kapsy od Becky Higgins, přijdou mi nejčiřejší (fuj, to je ale divný slovo, prostě nejvíc čiré). 


A horní kapsa skrývá otvírací kartičku z bílé čtvrtky, jež jsem vytvořila tentokrát přehnutím velké 8x6 karty na půlku, zadní strana mi tak vytvoří podklad pro další kartičku z následujícího týdne. A proč to píšu? Někdy si totiž ustřihnu kartu jen ve velikosti 5x6 palce a tu spodní fotku nalepím jen na ten jednopalcový proužek, snažím se tak odlehčit albu, ale tady jsem věděla, že bílou kartu stejně budu potřebovat.


A tady už jen detail výplňových kartiček. Papír s vločkami je z kolekce Joyful, stejně jako papírová vlaječka JOY a bílá kartička se stromečkem, jež jsem pro větší efekt podlepila černou titulní kartičkou z kolekce 52 Rad. Velumovou - průhledovou kartičku jsem jen prosekla hvězdičkou.

Mějte krásný týden! Příští pondělí spolu provětráme další old-Christmas kolekci, dole pod článkem můžete hádat jakou. Jsem zvědavá na Vaše tipy.

J.


1 komentář:

  1. Máš moc krásné stránky a krásně jsi je dozdobila krásnými ozdobami 😍.

    OdpovědětVymazat