pondělí 18. listopadu 2019

Project Life Week 50/2017

Krásný den!
Jak jsem slíbila minulý týden, tak konám a přináším vám náš prosincový týden s další "starou" vánoční kolekcí.
Tentokrát je to Winterberry od MME. Bohužel v neděli (když píšu tento post) u nás panovaly špatné světelné podmínky. Musela jsem tak stránku vyfotit s umělým světlem. Tóny papírů jsou tedy úplně jiné, pro správnou barevnou paletu se, prosím, podívejte na tento článek. Děkuji!




Na levou stranu jsem použila neobvyklý formát kapsy a to Design Q. Tentokrát jsem použila z kolekce velké papíry Let it Snow a Merrilly. Stejnou službu vám udělají i ty malé 6x6 palců, jež jsou ještě na e-shopu skladem. Místo některých kartiček jsem použila bílou čtvrtku pro odlehčení stránky, přeci jen tato kolekce patří k těm tmavším.
Titulní kartičku jsem ozdobila papírovým výsekem a samolepkami z kolekce. Číslo týdne je vylepeno černou puffy abecedou. Slovo týden pak černou abecedou z Lepíkara.


Na této kartičce jsem slovo Love obtáhla čirou Wink of Stella, bohužel na fotce není vidět, jak se třpytí.


Pravou stranu jsem vložila pro změnu do kapsy R, jež najdete v balení Small Variety pack 4. Poslední dobou mne baví experimentovat s různým rozvržením stránek, přeci jen klasiky v podobě Design A mám v albu nespočet. I zde jsem se držela stejné barevnosti papírů jako na protější straně. 


A protože na journaling mi zůstalo málo místa, vytvořila jsem odklápěcí kartičku. Sem se to vše vleze a ještě zbylo místo na ukrytí dvou ne moc kvalitních fotek. 


Některé papírové elementy jsem podložila 3D samolepícími čtverečky pro větší plastičnost.


No a nemohu opomenout ani můj oblíbený natištěný label. Nechápu, jak jsem bez tohoto razítka mohla žít tak dlouho, je dokonalé!

A to je pro dnešek vše! Mějte se moc hezky a na e-shopu už je nová vánoční kolekce, tak se nezapomeňte podívat, je moc krásná.

J.


2 komentáře:

  1. Krásné stránky 😊. Já ty vánoční kolekce nějak neumím používat a čím jsou barevnější tím jsou pro mě těžší a těžší.

    OdpovědětVymazat
  2. Áji, děkuji ti za pochvalu. Tahle kolekce je krásná a opomíjená,ale dost ji na kráse ubralo to večerní světlo:(

    OdpovědětVymazat