pátek 15. listopadu 2019

Project Life Week 32/2019


Další příspěvek v podobě 32. týdne v mém Project Life albu 2019 je opět podtržený kolekcí OFFICE HOURS


Tentokrát jsem z této kolekce použila pár krásných papírů Office Hours Paper Pad 6x6. a samolepky

Jak můžete vidět, znovu se můj týden netýká vyloženě kancelářské práce a stejně lze tato kolekce OFFICE HOURS, použít.K tomu všemu jsem jako doplněk použila samolepící abecedu v "Orange" odstínu od Pinkfresh Studio a 3D samolepící čtverečky.  

Fotky, papíry a ozdoby jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 



Titulní kartičku s označením týdne z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla a nalepila na kartičku z papíru Office Hours Paper Pad 6x6 o velikosti 4x6 inch. Nakonec jsem nalepila ještě dva vystřižené motivy z jednoho z papírů Office Hours Paper Pad 6x6. Pomocí abecedy od Pinkfresh Studio jsem nalepila datumy.



Už od začátku co jsem si kolekcí OFFICE HOURS prohlédla, se mi tento "poličkový" papír hrozně moc líbil.  A pořád jsem čekala, zkoušela a až teď přišla jeho chvíle. 

Nechtěla jsem ho moc přeplácat, protože už je "busy" sám o sobě a tak jsem se rozhodla, že ho jen doplním nápisem "CORFU" abecedu v "Orange" odstínu od Pinkfresh Studio.

Z odřezku, který mi zbyl, jsem vystříhla dva motivy krabic a pomocí 3D samolepících čtverečků je nalepila.  

A je to moje nejoblíbenější kartička v tomto týdnu. :-)






Ostatní kartičky už se nesly v duchu "opakování". Nejen, že jsem používala několik kartiček se stejným motivem, ale používala jsem i podobné OFFICE HOURS samolepky a nápisy pomocí abecedy v "Orange" odstínu od Pinkfresh Studio . 


Oranžová kartička vlevo je vystřižená z papíru o velikosti 6x6 inch na kterém jsou motivy záložek. Nabízelo se to samo a tak jsem záložky obstříhla, nalepila vystřižený motiv z jednoho z papírů Office Hours Paper Pad 6x6 a opět nalepila nápis.


A o je pro dnešní den vše. Děkuji za pozornost a těším se na zítřejší Scrapylife PL KLUB

Hezký víkend, 

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat