pondělí 25. listopadu 2019

Přání - vánoční vol. 1

Vánoce, Vánoce přicházejí ....
Ode dneška přesně za 29 dní to vypukne! Těšíte se? Já ano, kluci jsou už teď nedočkaví a dohadují se, které přání jim Ježíšek splní a co si dopsat ještě rychle do dopisu, jež píší už od půlky září, kdy jsme se vrátili od moře :) Prostě nechtějí nic ponechat náhodě a rozhodně nepatří mezi ty děti jež neví, co by rády pod stromečkem našli.
Ale zpět k tvoření, předvánoční čas pro mne znamená nejen úklid (na scrap koutek zatím nedošlo), pečení a nákupy, ale také tvoření vánočních gratulací. Letos jich vytvořím cca 100 kusů a tady je pár nových kousků ještě z loňské kolekce od MME Winterberry.



Materiálu jsem měla už poskrovnu, zvlášť pak papírových výřezů, pomohla jsem si tedy plotrem a vyřízla pár sobů a došlo i na domeček.


Tenhle papír byl vloni můj nejoblíbenější. Stačilo tedy přidat dva soby s bambulkou z hobby marketu místo nosu a je hotovo.


Jedno minimalistické, jež máte během 20 sekund slepené, co víc si přát?



Ne vždy se mi podaří na plotru nastavit řezací oblast správně :( ale přece to nevyhodím, takže toto je takové "zero waste" přání.


Tady jsem nejdřív chtěla vystřihnout bílé květiny a udělat 3D efekt, ale vloni měli domečková Péefka úspěch, tak na dům došlo i letos, tentokrát s frázovou samolepkou z kolekce Oh joy.


No a poslední sob, tentokrát s očima z hobby marketu.

Ispiraci na další gratulace najdete i v tomto článku. Nebo v minulém Project Life Weeku.

Krásné tvoření a příští týden už konečně SnowFlake kolekce. Slibuju!!!

J.

 


1 komentář:

  1. Jaru, nádherná inspirace! Musím také něco vytvořit a asi si pár nápadů půjčím. Děkuju 😂😘

    OdpovědětVymazat