pondělí 4. listopadu 2019

Project Life Week 2/2019

Krásný den!
Za sedm týdnů jsou Vánoce a já tímto článkem uzavírám moje sedmi víkendové chalupářské tvoření. Kdy jsem si v pátek odpoledne v rychlosti vytiskla fotky, pobalila něco málo materiálu a pomůcek s sebou do tašky a jelo se. Až na chalupě mi došlo, na co jsem zapomněla, takže nastala improvizace, ale i to k tvoření patří. Tentokrát jsem si vzala posledních pár kartiček z kolekce Everyday



Levou stranu, jež je v kapse typu D, mi určilo zpracování prvního týdne tohoto roku. Kolekce Everyday má kulaté rohy, takže došlo na seříznutí PL kartiček a podložení bílou čtvrtkou. Titulní kartičku jsem nechala prostou všech ozdob a nalepila jsem jen rozstřihnutý narazítkovaný label, který nese informaci o datumu. Nápis week 2. je mou parodií na "krasopsaní". Ale co se dá vymyslet, když zapomenete doma lepicí i razítkovací abecedu?


Prostě improvizujete:) Jo a předepsala jsem si to nejdříve tužkou, ale ani to nepomohlo:)
Ale třeba se jednou krasopisně psát naučím. Nebo spíš, možná jednou budu mít víc času na to, to trénovat a třeba to nějaké miniaturní zlepšení přinese.


Tahle bublinová samolepka se k této fotce skvěle hodí. Můj syn chodí na kroužek Nerf a takhle mě překvapil v šatně se svým kamarádem v nových brýlích - skoro jako MEN IN BLACK:)


Pravá kapsa typu U se stává mou oblíbenou a přemýšlím o tom, že bych příští rok měla v albu jen tento design.


Barevná kombinace kartiček je stejná jako na předchozí straně růžovo - hořčicová? Asi tak bych to definovala. Moc se mi líbí a mrzí mne, že už mám z této kolekce kartiček poskrovnu.  I ten drobný vzor je krásný, viďte. Nalepovací kartónové srdíčko je ze stejné kolekce.


Stejně jako kulatá samolepka s A. Označující naše dobrodružství - každoroční večerní sáňkování s čelovkou. Kartičku - rámeček najdete ve speciálních kartičkách k této sadě. Škoda, že k novým kolekcím nevychází, jsou takovým krásným zpestřením stránky.

A to je pro dnešek vše. Začínám se připravovat na Vánoce, tak čekejte v brzké době příspěvky s vánoční tématikou.

Scrapu zdar!

J.
 


Žádné komentáře:

Okomentovat