středa 30. října 2019

Project life album - 21/2019



Konečně jsem si zalepila s novou kolekcí kartiček Click. Jsou perfektní a mají už ostré rohy, není tedy potřeba seřezávat a je navíc světlá a tak nepotřebuje ani bílý rámeček.









Začneme s červenou stránkou (tak jsem si ji pracovně nazvala). Je v kapse typu N. Ač má stránka prostor na kartičky velikosti 4x4, vystačila jsem si jen s rozměrem 3x4.


Na stránce jsem použila i dvě modré kartičky, které jsem doplnila modrou abecedou z kolekce Office Hours. Moc se mi líbí font i velikost písmen. Kartičky jsem ještě zdobila enamelkami Head In The Clouds a frázovými samolepkami Small talk. Růžová abeceda je The Mix No. 2.


Bílá abeceda je Simple&Sweet. Pokud chci přidat text na výrazné kartičky, pomáhám si tištěným textem.


Nebo si vypomůžu kouskem utrhlého bílého papíru, na který text napíši ručně. Navíc jsem si na oranžovou kartičku nalepila oranžové odstíny barevné abecedy Whimsical. Na další kartičce je korálová abeceda opět z kolekce Office Hours.


Ve středové části stránky jsem využila již natištěného textu na kartičkách. Kartičky jsem si překryla tak, aby bylo místo na fotky a byl vidět i jejich původní motiv. Opět jsem zdobila samolepkami Small Talk a enamelkami Head In The Clouds.


V kolekci je i pár žlutých kartiček, mohlo by jich klidně být i více :).


Druhá stránka je pro změnu modrá. Použila jsem kapsu Sn@p! od Simple Stories. A jak všichni víme - Modrá je dobrá, už je to tak...


Ono je na stránce použito jen pár modrých kartiček, ale fotka a abecedy skvěle zapracovaly. Opět jsem použila modrou abecedu Office Hours a enamelky Head In The Clouds. Navíc jsem kartičky z kolekce Click doplnila i kartonovými ozdobami.


Kartička s překrývajícími se trojúhelníky mi dala trochu zabrat, ale potom jsem si ji lépe rozvrhla a teď je dokonalá. Větší abeceda je Simple & Sweet, která nemá písmenka a tak jsem si pomohla abecedou The Mix No. 2. Vše krásně doplnila černá kartonová ozdoba od Ali Edwards One Little Word.


Na této kolekci je skvělé, že se z ní lehce udělá trochu šílenější i krásně čistá stránka.

Teď by měl následovat můj restový projekt, ale s příchodem prázdnin jsem to opravdu nestihla. Nastává tedy malý problém, předsevzetí nebylo splněno a tudíž bude příští článek delší než normálně.

Jestli máte ještě prázdniny tak si užívejte volna a pokud ne, tak za pár dní je tu víkend.

Přeji krásné tvoření.

Ajka






4 komentáře:

  1. Aji ty si proste prebornice v pouzivani abeced.....mas to mooooc krasne!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Káji 😊. Já si nějak nemůžu pomoct a musím je tam dávat, kdo by jim odolal? A to většinou mám nejdřív chuť razitkovat...

      Vymazat
  2. Aji, krásné to máš. Úplně jsi mne navnadila, abych vytáhla Click, abecedy a pořídila kapsu typu N. A ty enamelky jsou boží, ty mi úplně unikly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé 😊😘. Už se těším, co nám z této kolekce ukážeš 🙂. Ono je v balení více typů kapes, takže se budeš moci pořádně vyřádit 😎. No a ty enamelky mi předtím moc nevyhovoval, byly trochu větší a třpytivé, ale sem se krásně hodily 😊.

      Vymazat