pátek 18. října 2019

Project Life Week 29/2019


Přijde mi, že v poslední době zpracovávám naše týdny v Project Life albu na víc jak dvě klasické 12inch stránky. No jo no, to se nedá nic dělat. Zážitků je hodně a v albu je chci mít zaznamenané. Ono zase přijde období, že bude míň fotek a pak zase budu řešit, že nevím co do plastových kapes alba, dávat.




A teď už k samotnému zpracování stránek. Použila jsem dvě PL kapsy typu A  (Becky Higgins) a pak jednu typu H (Becky Higgins),... 


... do kterých jsem mimo fotek vložila novinkovou kolekci OFFICE HOURSKartičky jsou z papírů Office Hours Paper Pad 6x6 jednotlivé ozdoby jsou ze sady výřezů Office Hours Die-Cuts

Titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla a nalepila na kartičku z papíru Office Hours Paper Pad 6x6 o velikosti 4x6 inch. Nakonec jsem nalepila ještě tři vystřižené motivy z odřezků a sešívačkou přichytila banner z Office Hours Die-Cuts


Využila jsem toho, že v sadě Office Hours Paper Pad 6x6 jsou papíry dvakrát a tak jsem jednotlivé kapsy sladila a propojila. 


Texty jsem napsala až po vyfocení, ale jsou na kartičkách, které můžete vidět níže a pak taky na dvou fotkách s bílým prostorem. Nápisy jsou opět ze sady výřezů  Office Hours Die-Cuts



Další papír, který se mi v sadě  Office Hours Paper Pad 6x6  moc líbil je tento zelenkavý. Opět mi z velikosti 6x6 inch zbyl proužek, že kterého jsem použila kolečka a pomocí 3D oboustranných samolepek jsem je nalepila na kartičku o velikosti 3x4 inch. Pořád mi ještě pár koleček zbylo a nechtěla jsem je vyhodit, tak jsem je nalepila i na jednu promo fotku, kterou jsem v tomto týdnu použila. Tu jsem také doplnila o banner ze sady výřezů Office Hours Die-Cuts


A to je pro dnešní den vše. Jinak zítra tj. 19.10.2019 jsem s e-shopem www.scrapylife.cz na prodejní výstavě MEET PAPÍR, která se koná v centru Prahy. Zastavte se, ráda vás uvidím. :-)

Charlotta




1 komentář:

  1. Lotko to je paradni. Ja jsem tuhle kolekci trosku preskocila, rikala jsem si, ze pro me tematicky nebude, ale jak vidim,tak ji budu muset bliz prozkoumat (treba zitra na Meet papiru :-)). Ta vyvysena kolecka jsou super! Mirecek se hrozne vytahl, ze jo? Tak ahoj zitra a mas to paradni!!!!!

    OdpovědětVymazat