pondělí 14. října 2019

Project Life Week 41/2018

Krásný den všem přeji!


Dnes mám pro vás připravený další říjnový týden z loňského roku a tentokrát jsem se snažila držet mého nápadu z minulého týdne a použít oranžovo-černou - Halloweenskou kombinaci barev.

No posuďte sami, zda se mi to povedlo.

Všechny kartičky měly původně oblé rohy, takže jsem všechny ořezala. No a aby nelítaly v kapsách, všechny jsem je podlepila bílou čtvrtkou.






Levou stranu jsem vložila do kapsy designu G, jež mi určil týden 40. Po dlouhé době jsem si tak zkusila scrapnout titulní kartičku nastojato. 
Oranžovou PL kartu mám z mé první objednávky materiálu na Project Life. Psal se tehdy rok 2013 a Project Life byl zde teprve v plenkách. Objednala jsem si album, sadu kapes s rozložením v designu A a celou sadu kartiček Jade.  A představte si, že jsem minimálně půl roku žila s tím, že jsem si myslela, že budu dělat celé album v jednom designu, ale hlavně, že tu kartičku "musím!" vždy použít z obou stran :) aby mi ta kolekce vystačila na celý rok.
Ale zpět k titulní kartičce. Oranžová je tedy z kolekce Jade, černá s nápisem "hello" v bublině je taktéž ze stařičké PL sady Midnight, (přihlašte se, kdo ji taky má:). Bublinu jsem ještě podlepila 3D samolepícími čtverečky. Puffy černé třpytivé samolepky jsou od Heidy Swapp a číslice pak od naší talentované Baru. Datumovka je tentokrát z papírnictví, ale velký výběr najde zde na e-shopu.


Malou fotku s miminkem kamarádky jsem schovala pod odklápěcí kartičku, kde mi vznikl prostor pro další journaling. A protože jsem nemohla najít nějaký výsek či ozdobu, jež by se mi hodila na výplňovou kartičku, vylepila jsem si sama nápis s použitím dvou abeced a "krasopsaní".


Pravou kapsu jsem použila s designem S. Objednala jsem si totiž minulý týden Variety pack č. 4, 5 a 6 a hodlám vyzkoušet všechny neznámé designy. Materiál jsem použila stejný jako vlevo, tak aby byla stránka týdne jednotná.


A to PL kartičky z kolekce Jade, černou samolepící abecedu od Baru, černé hvězdičky a srdíčko najdete u Heidy, bílou čtvrtku pod každou kartičku a chtěla bych napsat ještě "krasopísmo", ale tomu je to na hony vzdálené.

No úplně Halloweenská strana se mi nepovedla, ale je to určitě ta nejoranžovatější strana v mých albech od začátku PL tvorby.
A co vy a oranžová? Líbí se Vám, používáte ji? A vlastníte někdo doma taky kartičky z kolekce Jade? Dejte mi vědět dole v komentářích. Ráda si přečtu Váš názor a podělím se o zbývající kartičky z kolekce Jade.

A nezapomeňte se přijí podívat na prodejní výstavu meet papír v sobotu 19. října do DUP 39.

Vaše J.


Žádné komentáře:

Okomentovat