pondělí 7. října 2019

Project Life Week 40/2018

V mém původním plánu měla být tato dvoustrana černo-oranžová. Prostě taková Halloweenská, ač tento svátek doma neslavíme, dýně máme uvařené rádi na jakýkoliv způsob:)
Proč jsem však nevyužila můj původní plán a na čem to vlastně ztroskotalo? Tak jako většina scrapbookerek nemám ráda oranžovou (ale ani fialovou) tudíž oranžových kartiček moc nemám. I když pár tedy ano, ale ty se mi rozměrově nehodily do vybraných kapes. Nápadu se ale držím a třeba na něj dojde už příští týden, kdo ví. 



Když už jsem se tedy rozhodla vystoupit s něčím mírně šíleným a nevyšlo to, slevila jsem o jeden stupínek a nalepila stránku červeno-bíločernou. Použila jsem k tomu nejnovější oblíbenou kolekci CLICK. Vše je nyní z této kolekce skladem v e-shopu, tak neváhejte. Je to opravdu krásná kolekce. Kapsu jsem použila typu D.


Jako podklad pod pár kartiček jsem použila bílou čtvrtku. Dokonce jsem vytáhla i skalpel a snažila se proříznout kartičku tak, abych do ní mohla zasunout fotografii stínů. No na chirurgii by ze mě radost neměli:) Prostě ten rovný řez mi nejde a nejde. Ještě že v každé kolekci je těch kartiček ve stejném designu několik.


Na popisky jsem použila letitou abecedu od October afternoon. A všimněte si šipek na fotografii. Na ty jsem obzvláště hrdá :) Vytvořila jsem je z vykřičníků a písmenka x z výše uvedené abecedy.


No a když vám dojdou "áčka" musíte si poradit jinak. Takže přijde na řadu vystřihování. A než jsme doma přišli na význam slova "šišifa" uběhlo opravdu mnoho vody, takže si zasloužilo svou vlastní kartičku v albu. Ale kde to to dítě slyšelo opravdu nevím:)


Pravou stranu jsem vložila do kapsy typu G. A vlastně celá se (materiál) opakovala jako na stránce levé. 


Lepící abeceda Daily Flash. A červený label  najdete v papírových výřezech ke kolekci CLICK.


Dokonce některé kartičky z této kolekce mají na sobě velké heslo, které se mi zde víc než hodilo. Jak barevně, tak i významově.

Mějte se krásně a já jdu opět zkusit tu oranžovo-černou stránku. Jednou už to zdolat musím. 

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat