pátek 11. října 2019

Scrapylife Video Tutorial - Project Life jako Scrapbook 2019 / week 15

Dnes tu pro vás mám další stránku z naší výzvy PL LIKE SCRAP.










Výzva spočívá v tom, že na stránku nepoužíváme kapsičkovou kapsu, ale layoutovou kapsu a kartičky se lepí rovnou na papír. Druhou podmínkou je použití kolekce RAD 52 .... no a třetí - použití vzorové kapsy!


Na naše společném víkendu jsme si tak trochu vylosovaly vzory kapes. Jelikož používám alba 9x12, moc kapes pro mne dostupných není a tak jsem si i tu vylosovanou musela trochu upravit, protože je široká 10 palců a ne 9.

Rozdělení jsem si načmárala přímo na čtvrtku a pak ladila zbytek.

Jak jsem psala v úvodu, použité kartičky jsou z kolekce RAD 52, titulní kartička týdne je z kolekce BLOOM a zdobila jsem pouze vystřiženými frázemi z kartiček, samolepkami od Ali a také glitter abecedou.






Tak ahoj zase za měsíc! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat