pondělí 21. října 2019

Project Life Week 42/2019

Krásný den Vám přeji!
Dnes Vám přináším další říjnový týden, jež je ovlivněn všudypřítomným Halloweenem. Tak snad toho nejste ještě přesycení :) Mně se kupodivu tato barevná paleta začala velmi líbit. 
Pokud Vám unikly předchozí týdny, mrkněte se na čtyřicátý nebo čtyřicátýprvní. Ať víte o čem mluvím.
A protože kvalita fotografií v těchto světelných podmínkách je nanic, a příští týden s posunem času to bude ještě horší, přidávám jako bonus tip na výlet.



Titulní kartičkou tohoto týdne je ořezaná pruhovaná karta z nestárnoucí kolekce Midnight. Dokonce bych si snad dovolila říct, že je to bývalá  kulatá "must-have" kolekce, jíž teď šlape na paty hranatá kolekce CLICK. Podklad je jak jinak než z bílé čtvrtky od KaiserCraft. Kartónový nápis "hello" najdete taktéž ve stařičké kolekci Everyday. Listy javoru jsem si předkreslila na kartičky z kolekce Midnight (černá), Everyday (hnědá) a Strawberry (žlutá) a následně vystřihla. Ještě jsem je dozdobila žlutými kamínky z mých letitých zásob, ale podobné najdete i zde na e-shopu v sekci Kamínky, Enamel. Tentokrát jsem název týdne napsala rukou zlatou Wink of Stella a vyjímečně jsem nepoužila datumové razítko.


Levou stranu jsem vsunula do kapsy typu S od Becky Higgins, jež najdete v balení Variety pack 5. Kartičky jsou z kolekce Midnight jak už bylo řečeno. Ozdobou jsou tu jen vystřižené listy a poté žluté srdíčko, žluto-bílá šipka a frázová samolepka. Vše od Ali Edwards. Journaling z tohoto týdne bude opravdu dlouhý, na což mi poslouží dvě vyklápěcí kartičky, nechtěla jsem tedy už dál stránku zaplňovat dalším prostorem pro psaní a tak jsem využila bílý rámeček kolem fotografií a ke každé napsala hastag s heslem, o čem snímek je. Musím říct, že se mi to velmi zalíbilo a určitě to není poprvé a naposledy, co jsem si takto fotky označila.


Vlastně bych ještě zapomněla na historickou frázovou samolepku od Amy Tangerin, jež jsem nalepila k fotce knihy, kterou jsem v té době četla. Četli jste také Velmi osobní kniha o zdraví od Margit Slimákové? Pokud ne, vřele doporučuji, najdete tam spoustu zajímavých informací nejen o jídle.


Pravou stranu jsem vožila do kapsy typu V. Toto rozvržení je pro mne nové, ale ihned jsem si ho oblíbila. Na výlet s mnoha fotografiemi jako dělané. 

No a jestli jste výletníci doporučuji výlet do Drážďan, ne tedy primárně za nákupy, ale za pamětihodnostmi a zážitky. A ty nákupy možná stihnete taky.
Zaparkovat můžete v obchodním centru u Primarku, ale pozor, o víkendu a zvlášť před Vánoci se tam tvoří fronty, dojet do Drážďan však můžete i vlakem. My často parkujeme dál až u skleněné továrny koncernu VW, kde je místo a parkovné na celý den jen za 6€. Pak už stačí si jen koupit lístek na tramvaj pro 2 dospělé a až 4 děti na jeden den za 9€ a nasednout na číslo 12. Jeďte až na zastávku Schillerplatz ve čtvrti Blasewitz. Přejděte Labe po mostě Blaues Wunder - Modrý zázrak (opravdu moc krásný most) na druhou stranu až dojdete k dolní stanici lanovky Standseilbahn. Tam pokud se prokážete lístkem na tramvaj jedou dospělí za poloviční jízdné a děti zdarma. Tuším, že za cestu nahoru jsme platili celkem 5€. Cestou v lanovce, je podobná té na Petřín, se dozvíte něco o její historii, tedy pokud rozumíte německy. Ze zhora je krásný výhled na Drážďany a Labe. Pokud se dostatečně pokocháte výhledem, můžete jet lanovkou dolů, doporučuji ale, zůstat nahoře a projít se po čtvrti Loschwitz, jež je klidná, plná krásných domů a vilek. Až dojdete k tramvajové zastávce Plattleite nasedněte na číslo 11 a jeďte směrem na Alberplatz, jež je ve čtvrti Innere Neustadt. Na tomhle náměstí je obrovská kašna a nedaleko ní je muzeum Ericha Kastnera jež napsal román Luisa a Lotka, přiznejte se, kdo tuto knihu v dětství také miloval:) Nedaleko je pak i konzulát České republiky. Ale až omrknete Albertplatz vydejte se Hlavní třídou - alejí platanů, jež je více méně pěší zóna lemovaná restauracemi, kavárnami i obchody až k Labi. Labe lze přejít přes Augustusbrucke a dovede Vás do starého města k Zwingeru, Katedrále nejsvětější trojice či Frauenkirche nebo Altmarktu - kde jsou známé vánoční trhy. Odtud už je to jen kousek k Primarku nebo ke stanici tramvaje č. 12, jež vás zaveze zpět k Glaserne Manufaktur VW.

Ale zpět ke scrapu.


Druhá Midnight odklápěcí kartička, čeká ještě na journaling, tak snad se mi tam vše vejde napsat.
A detaily výplňových kartiček, puntíkatou jsem ozvláštnila zlatým štětcem Wink of Stella. Kartička s kohoutí stopou má nalepenou silnici z černé kartičky ze stejné kolekce a 3D čtverečky podlepený papírový výřez "taxi". Poslední fotografie má na sobě nalepené vystřižené javorové listy z kartiček Midnight a Strawberry.


A to je pro dnešek vše.
Podělte se se mnou v komentářích, zda jste se byli v sobotu podívat na meet papíru a co jste si tam krásného pořídili.

Mějte pěkný týden a snad nám teplé a slunečné počasí vydrží ještě chvilku.

J.
 


6 komentářů:

  1. Jaru, úplně jsi se mi trefila do vkusu a k tomu jsi mě ještě navedla na super výlet na příští týden, kdy má Miru prázdniny 🙉 Jinak lístky vyříznuté z Midnightích papírů jsou TOP. Dekuju 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuji i já. Midnight mám ráda díky tobě a tvým stránkám tady na blogu. Škoda, že ji nerepostly s hranatými rohy.

      Vymazat
  2. btw vůbec jsem nevěděla, že je v Drážďanech muzeum E. Kastnera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam maj věcí, ale o tom zas někdy přístě v dalším článku:) Btw, my se chystáme zítra znovu a to jsme tam byli před 14 dny, nejradši bychom se tam odstěhovali, pravidelně koukám na nabídku realitek, ale pořád nám pár mil. € chybí :))

      Vymazat
  3. Jaru tak tohle je ovšem parádní pozitivní strana. Super inspirace

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káji, děkuji. Na to, že žlutou barvu nemám moc v oblibě i já z této stránky cítím poyitivní vibrace. Možná y velké míry je to i tím, že to byl super výlet :)

      Vymazat