středa 9. října 2019

Project Life Week 21/2019

Tak jak býval "boom" s kolekcí MIDNIGHT Core Kit (Becky Higgins), v současné době jím je CLICK Core Kit (Becky Higgins). Nebude tedy překvapením, že jsem jí propadla i já a používám ji asi momentálně na skoro všechny týdny ve svém PL albu 2019. Tentokrát jsem k této kolekci přidala i její doplňky v podobě papírových výřezů (Click Ephemera Die-Cuts) a kartonových samolepek (Click PL Chipboard Stickers)
Nebudu to už dlouho protahovat a rovnou vám napíšu pár rychlých poznámek, jak jsem danou dvoustranu tvořila.

Na PL kapsy typu A (Becky Higgins) jsem chronologicky položila všechny fotky, které jsem pro tento týden měla. Už dopředu jsem věděla, že použiju kolekci CLICK Core Kit (Becky Higgins) a tak jsem v ní začala hledat kartičky, které by se mi k fotkám nejvíc líbily. Většinou padne volba na cca dva max. tři designy. Mám ráda, když stránky nejsou přeplácané a moje "živé" fotky spíš odlehčí než zastíní.


Titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla a nalepila na kartičku z Click Core Kit (Becky Higgins) o velikosti 4x6 inch. Kartičku z CLICK kolekce jsem vybrala záměrně se stejným motivem kruhu, který se objevuje i na ostatních kartičkách v tomto týdnu. 
Tím, že jsem si vybrala, že budu tento rok používat stejné označení týdnů po celý rok v podobě kartiček z  Project 52 Fresh Core Kit, řeším většinou problém jak je na danou kartičku zakomponovat. Tentokrát jsem ořízla číslo včetně slovního označení, přilepila černý papírový výřez z (Click Ephemera Die-Cuts) a k tomu přidala červený kruhový výřez z té samé sady. Byl to momentální nápad z toho co jsem měla k dispozici. To je to, co na mě funguje, mít omezený výběr, jinak se ztrácím. :-) Nakonec jsem roller razítkem natiskla datum a srdíčka v červeném poli.


Kartičky které jsem přidala jako první byly ty s rámečkem. Bohužel mi předem natštěný nadpis neseděl a tak jsem se rozhodla, že slovo "day" škrtnu a pomocí roller razítka natiskla slovo "week" a "weekend". Tím je zcela jasné, že celá pravá strana byla víkendová a v týdnu jsem měla jen pár fotek.

Abych se taky alespoň trochu "kreativně vyřádila", přidala jsem ještě další nápisy. Některé znovu roller razítkem a daší pomocí samolepící abecedy ze sady Journal Studio Sticker Book, kde je neskutečných 445 samolepek, včetně tří barev ABC. Nakonec jsem ještě nalepila pár trojúhelníků ze sady kartonových samolepek (Click PL Chipboard Stickers). A po vyfocení dopsala texty a zasunula do jednotlivých kapes.


Tím byl tento týden hotov a já si mohla užít tu slast v podobě vložení do mého PL alba 2019.

Krásný den,
Charlotta

  


Žádné komentáře:

Okomentovat