středa 2. října 2019

Project life album - 19/2019

Dneska budu pokračovat na vlně jednoduchých stránek, i když jsem si to trochu stížila použitím kapsy typu D.




Obě dnešní stránky jsou světlé, prim hrají kartičky a abecedy. Rozvržení stránek je tedy typ D, který nepoužívám moc často. Použila jsem dvě podobné kolekce a to starší (ale nesmrtelnou) Midnight v kombinaci s novější Project 52 Fresh (P52F).

Na první stránku jsem použila zlatou pěnovou abecedu Carousel. Přišla mi vhodná ke vzoru květin. Text jsem si napsala na počítači. Jen na odklápěcí kartičce jsem psala ručně (protože na původní kartičce byl prostor pro psaní). Pokud nalepíte upravenou kartičku na bílý podklad jen ze tří stran, tak vám vznikne prostor na zastrčení fotek. Využila jsem toho u kartičky s fotkou bazénku. Do oranžové hračky jsem ukryla enamelkové srdíčko Finders Keepers od Amy Tangerine.


Kdybych použila u kartičky PŘIJELA POUŤ jen abecedu Carousel, bylo by to přeplácané, proto jsem ji nakombinovala se skvělou zlatou abecedou Sticko. Kartička je to odklápěcí a trochu provzdušní stránku. Pod velkou fotkou je tentokrát ukryto krátké povídání.



Již zmíněná abeceda Sticko se krásně hodí na delší nápisy. Všechny Sticko abecedy najdete zde.

A jsme u druhá stránky. Část kartiček je z předchozí kolekce P52F a některé jsou z kolekce Midnight. Obě mají původně oblé rohy. Hlavní abecedou je zde zelený odstín z platíčka Everyday Musings (v balení jsou 4 barvy).

Jednu kartičku 3x4 jsou nastříhala a nalepila její text na velkou kartičku 4x6.  Fotka je zde sice malá, ale volné místo jsem využila na nápis a na trochu textu.


Další velká kartička je složená ze tří malých. Tato stránka je opravdu jednoduchá, jak na tvorbu tak co se barevnosti týče. Některé stránky jsou barevnější a některé spíše černobílé :).



Občas se mi povede, že stránku mohu zakončit odpovídající fotkou, tady jsem ještě přidala slovíčko, které to podtrhuje. Říkám/píši to pořád, ale Pinkfresh má prostě ty malé abecedy dokonalé. Už jste viděli ty nejnovější ke kolekci Office Hours - žlutou, modrou a korálovou?


Jsem ráda za své předsevzetí, protože bych jinak opravdu tvořila jen stránky do velkého alba a prokládala to čtením knih (když nepočítám čas s rodinou). Ještě včera jsem rychle nalepila aspoň jednu 6x8 stránku do alba ŠUMAVA. Jsem hodně pomalá tvořilka, bohužel.

Kapsa je ze základní sady od Simple stories a je rozdělena na dvě 6x4 části.

Opět jsem použila papír ze sady Magnolia Jane (i když mám připraveno dalších pět sad papírů). Nejprve jsem si odtrhla pruh, abych měla kousek světlého papíru pod vlaječku z aršíku samolepek ke kolekci Out & About. Původně trochu na fotce zanikala.


Kousek odtrženého papíru jsem přidala i do dolního rohu. Ten jsem ještě dozdobila bílým geotagem z kolekce Here & There a srdíčkem Finder Keepers.

Trhání papíru má výhodu v tom, že trhnutím získáte dva "ozdobené"okraje. Ten druhý jsem použila na bílou kartičku. Nalepila jsem ho přes fotku naloženého auta a doplnila nadpisem z poměrně velké abecedy Joyful Day, jak vidíte písmenko L je opravdu velké. Ač to na této fotce není vidět, tak na hlavní fotce stránky je ještě autíčko z aršíku pěnových samolepek Out & About, které mi barvou ladí k tomu našemu.


A to už je vše. Jak se daří vám stahovat své resty? Mě potěší každá založená stránka a ani mi tolik nevadí, že na druhé straně mi dalších pět přibude.

Přeji pěkné tvoření.

Ajka

Žádné komentáře:

Okomentovat