pondělí 28. října 2019

Layout - Indigo & Ivy

Krásné pondělní sváteční ráno, odpoledne nebo večer, podle toho, kdy tento článek čtete! 
Krásný den všem, jež zavítali na tento blog i článek v jiný den než 28. října.
Dnes pro vás nemám další týden z našeho PL alba, kde slavíme 100. let výročí vzniku ČR, ale stránku s fotkou skoro už historickou a to z roku 2012. Potřebovala jsem si od PL alba trochu "odfrknout" a díky Káji středečnímu článku si nalepit velkou stránku. 





K ruce jsem si vzala mou oblíbenou bílou čtvrtku od Kaiser Craft, která je z jedné strany hladká a z té druhé strukturovaná. Dnes se mi hodila ta "celulitidová" - jak říká můj syn (P.S. To je ten na fotce.) - strana.


K ruce jsem si vzala poměrně novou kolekci Indigo & Ivy. Nakonec jsem použila jen papíry Indigo, ale odvázala jsem se a použila papírové výseky z kolekce Moonstruck a nápis od PinkFresh.


Pak už jen nezbytné datumové razítko od Heidy a černý Jet Black polštářek


Ale pěkně popořádku. Nejprve jsem si na čtvrtku načtrla tužkou linky, na které jsem pak nalepila oboustrannou lepící pásku. A na ni přilepila vyseklá kolečka z papíru. Pokud nemáte doma klasickou raznici, doporučuji použít kolečko - kruhovou řezačku od WeR. Kolečka jsem prošila bílou vyšívací bavlnkou zadním stehem. Fotku podlepila papírem jako rámeček, dozdobila papírovými výseky a tradáá. Hotovo!
Rychlý layout do hodiny hotov, mohu ho vložit do alba a můžu si odškrtnout další rest. 
A za jak dlouho tento layout stihnete vy? Připravte si stopky a pochlubte se svými výtvory na FB či IG s #scrapylifelayout . 

Mějte hezký scraptýden a přístí pondělí tady na blogu!

J.



 


4 komentáře: