středa 23. října 2019

Just a little lovely 😍


Hezké středeční ráno, dnes pro Vás mám netradičně dvě velké stránky 12x12. 
Už dlouho jsem měla schované dvě fotografie ze stejné akce - společenského odpoledne ve škole, kam chodí naši kluci. Fotky dělil celý rok - jedna je z června 2018 a druhá z června 2019 a proto jsem je původně ani nechtěla scrapovat společně, ale když Lotka naskladnila kolekci Just a little lovely od Pinkfresh studio, krásně se mi k oběma fotkám hodila a vedle sebe v albu jim to bude slušet. 😍
Kromě pár drobností jsem na obě stránky využila jen 12x12 papíry Just a little lovely a ozdoby, které k této kolekci patří.



Při tvorbě první stránky jsem jako pozadí použila utržený kus ''dvanáctkové'' čtvrtky. Ani mi to nemuselo být líto, protože papíry jsou v sadě vždy dvakrát. Z další velké čtvrtky jsem vystříhala věnec z květů a použila jsem ho na různá místa obou stránek. Byla to sice docela '' piplačka'', ale stálo to za to. 




Ozdoby vystřižené z velkých 12x12 čtvrtek jsem doplnila puffy samolepkami....



..... papírovými samolepkami ze stejné kolekce a pár ozdobičkami od Lepikara z kolekcí Léto a Rodina.




A tady ještě druhá stránka...
Když jsem obě stránky dodělala, něco mi na nich pořád chybělo a tak jsem je zkusila orámovat černým tenkým linerem, teprve pak mi připadaly kompletní :-).

To je dnes vše, článek je tentokrát krátký, ale snad Vás i tak inspiruje.

Hezký den a brzy ''napočtenou''
Kája


4 komentáře:

  1. Proč má ta holčička modré sandálky?

    OdpovědětVymazat
  2. Kájo, máš parádní šaty a dceruška parádní sukýnku (kdybys neměla jiného zájemce, tak se hlásím 😍). Ale zpět k tema, stránky se ti opravdu moc povedly a hezký jsi zvládla barevnost této kolekce 😍. O orámování je třešnička na dortu. A za vystřihování smekám klobouk 👏🏻⭐.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Aji.... A na co že se to hlásís? Sukni nebo Janičku? 😀😀😀

      Vymazat
  3. Kájo, máš to moc krásné. Klobouk dolů za výstřižky a krásné propojení kolekcí. Palec nahoru za použití sítě, dodává to těm stránkám správný šmrnc!

    OdpovědětVymazat