pátek 4. října 2019

Project Life Week 38/2019 DITL

Dalším z mých speciálních příspěvků v Project Life albu 2019 jsou tyto tři stránky, které zachycují MŮJ DEN (dále již DITL). Jak už sama zkratka DITL napovídá, jako základ jsem použila Ali Edwards Day In The Life Mini Kit. Jedná se o sadu předtištěných kartiček, roller razítka a mini razítkovacího polštářku, který je skvělý i na cesty.   
Baví mě mít ve svém albu takto detailně zachycený den. A tak se můžete podívat i na pár starších DITL z roku DITL 2015DITL 2016 a v květnu jsme vám s celým Scrapylife kreativním týmem představili DITL 2019 v Travelers Notebooku.

Zachycení tohoto dne probíhalo velmi jednoduše. Kartičky ze sady Ali Edwards Day In The Life Mini Kit jsem nosila celý den u sebe a po jednotlivých hodinách vždy zapsala co bylo třeba. K tomu jsem mobilem vyfotila nějakou momentku. Na konci dne jsem měla to nejdůležitější a nejsložitější, tj. texty a doplňkové fotky.


Nastala fáze zpracování do alba, to už šlo jak po másle. Jakmile má člověk základ, může se zaměřit na to hezké, a tím jsou pro mě doplňky. 

Tím, že jsem použila všechnyy kartičky a fotky o velikosti 3x4 inch, vybrala jsem si kapsy typu F (Becky Higgins) nebo je F součástí sady kapes Big Variety Pack 1. Dá se použít i kapsa typu U, která je součástí sady Small Variety Pack 5

Tím, že používám v PL albu 2019 titulní kartičky z kolekce Project 52 Fresh Core Kit , nalepila jsem ji na základ o velikosti 4x6 inch z Click Core Kit (Becky Higgins). Nalepila jsem enamelková srdíčka Sprinkles Hearts, Word Phrase samolepky od Ali Edwards z kolekcí Story Planner Bundle Stickers a Story Planner Bundle of Stickers. Na datum jsem použila roller razítko.




Mezi dvěma kapsami typu F je další (také typu F), kterou jsem uřízla. Měla jsem moc kartiček a tak si to zpracování žádalo. Aby bylo na první pohled znát, že se stránka otáčí, nalepila jsem na její kraj šipku ze sady samolepek Travel Collection 2019 Sticker Bundle.   

Kdo mě zná, ví, že si ujíždím na Word Phrase samolepkách a tak nemohly chybět ani na těchto stránkách. Nalepila jsem je na každou z kartiček a ano, s nějakou ozdobou jsem počítala už když jsem si kartičky vyplňovala každou hodinu. K samolepkám jsem doplnila texty roller razítkem, které je z kolekce Ali Edwards Day In The Life Mini Kit. Nakonec jsem doplnila enamelková srdíčka Sprinkles Hearts, která upřesňují jestli se jedná o dopoledne nebo odpoledne.

Tím je zpracování celého dne u konce a musím říct, že mám opravdu velkou radost. Má to pro mě velkou hodnotu, protože jak jsem již psala víš, v budoucnu se nad touto stránkou budeme určitě bavit a vzpomínat. 




Přeji krásný víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat