pondělí 30. září 2019

Project Life Week 15/2019

Jak jednoduché udělat ještě jednodušší, tak by mohl znít dnešní podtitulek.
Pokud vlastníte plastové kapsy typu A, C nebo 12x12 palců a kartičky, můžete mít stránku do alba celkem rychle nalepenou. Ve skutečnosti mi většinou nejvíce času zabírá výběr fotek a jejich následná úprava. Avšak patnáctý týden tohoto roku jsem měla víceméně použitelné fotky jen z jedné akce. Do alba se ve finále dostaly skoro všechny.



Levou stranu jsem vložila do kapsy typu C, jež jsem měla danou zpracováním týdne 14. Project Life kartičky jsem použila z kolekce Project 52 RAD Edition. Zdobení je opravdu minimální, vystřihla jsem pouze domeček, šipky a psací stroj z kartiček. Většina journalingu se mi vešla na bílý okraj fotografií.


Jen na nadpis akce jsem si netroufla a použila jsem růžovou puffy abecedu.


Pravá strana je vložena do kapsy 12x12 palců, jež byla podmínkou naší týmové challange PL jako scrap.
Fotografie s bílým rámečkem jsem nalepila pouze na zadní stranu stránky z týdne 16. Přidala jen jednu PL kartičku z Project 52 Rad Core Kit. Dvě hesla vystřižená z kartiček a pár šipek a je hotovo.



A to je vše! Mám tedy pocit, že jsem vás trochu odbyla. Ale někdy je potřeba vytvořit stránku relativně rychle, protože ... letíte s dětmi na plavání, zdrželi jste se v práci, čeká na vás spousta domácích prací, potřebujete uvařit, máte jen 20 minut, než se vaše miminko vyspí ... atd. (další si doplňte sami)
Jenže vaše album snese i pár takovýchto rychlo-stránek, zvlášť pokud jste ve skluzu. Víc než těch do detailu promakaných, na kterých budete pracovat třeba celý týden než budou OK, ale tím se bude váš skluz zvětšovat. A vy budete víc frustrované, že to prostě nestíháte a nemáte to tak dokonalé jako jiné scrapařky. A to by byla škoda, přece jen je to jen hobby, u kterého byste si měli odpočinout od denodenních starostí a hlavně by vám to tvoření mělo přinášet radost.

Takže vemte dvě kapsy, jednu kolekci kartiček a zkuste si vytvořit co nejrychleji jeden týden do alba. Jsem zvědavá jak rychle ten jeden týden stihnete. Podělit se můžete s námi v komentářích.

Krásný den a scrapu zdar!

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat