pátek 20. září 2019

Project Life Week 25/2019 WITL


Není to tak dlouho, co jsem vám v jednom z mých starších příspěvků představila samostatné album Week In The Life (WITL). A teď jsem se dostala do bodu, kdy byla potřeba zpracovat i tento 25.týden do klasického Project Life alba. Nastala otázka co z tolika fotkama. Rozhodnutí bylo velmi rychlé, WITL zpracuji i do PL alba o velikosti 12x12 inch. 
Naní to mé první zpracování WITL, můžete se podívat ZDE.
Ale teď se pojďme vrátit k tomu současnému WITL. Jak jsem psala výše, fotky byly. Jen bylo potřeba se vším "prohrabat" a vybrat ty stěžejní. Rozdělila jsem si je podle dnů a v Picmonkey on-line editoru jsem si připravila šablonu koláže o velikosti 4x6 inch. Důvodem bylo sjednocení té různorodosti celého týdne. Některé z fotek, které byly šíleně barevné (rozuměj hlavně do oranžova), jsem udělala černobílé. 
  

Titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla a nalepila na kartičku z Click Core Kit (Becky Higgins) o velikosti 4x6 inch. Nalepila jsem samolepku Story Planner  Bundle of Stickers od Ali Edwards a pomocí samolepek čísel (Journal Studio Sticker Book), jsem napsala datum.


Nebyla bych to snad ani já, kdyby jsem nepoužila nějaký "pojící element" na svých stránkách. Tentokrát jsou jím stejné kartičky Click Core Kit (Becky Higgins) kolekce, na kterých jsou v černém pruhy napsány dny v týdnu. Ty jsem doplnila samolepkami od Ali Edwards - Story Planner Icon Bundle Stickers a Travel Collection 2019 Sticker Bundle. Vím, že jsem Ali Edwards "nemocná", ale ty její samolepky jsou prostě tak variabilní, že je můžete použít snad na jakýkoliv projekt.




Dalším pojítkem byly kartičky Click Core Kit (Becky Higgins) s nápisem "Today" a "Story", které jsem opět doplnila buď o názvy ze samolepek písmen (Journal Studio Sticker Book) a nebo je doplnila i o kulaté samolepky ikonek Story Planner Icon Bundle Stickers a šipek z  Travel Collection 2019 Sticker Bundle.


Ve finále tím opakováním ať už koláže nebo použitých ozdob vypadají stránky poměrně lehce a nepřeplácaně.

A nebojte, ikdyž v současné době (20.9.19) není kolekce Click Core Kit (Becky Higgins) skladem, brzy bude. Právě nám letí neskutečné množství této sady a nejen jí.

Přeji krásný víkend a děkuji za pozornost,

Charlotta





Žádné komentáře:

Okomentovat