středa 18. září 2019

Project Life like Scrapbook

Dnešní článek bude lehký. Jak na použití materiálu tak na použití slov (tedy aspoň se o to pokusím). Určitě jste už dle názvu pochopili, že se bude jednat o další kolo naší výzvy, kdy tvoříme stránku z kartiček do nedělených kapes.

Jako všechny z naší party jsem tvořila z kartiček Core Kitu Project 52 Rad. Druhou podmínkou (tou speciální pro mě) bylo držet se rozvržení typu O. Naštěstí jsem už s tímto typem tvořila, takže jsem se celkem i těšila. Ale i tak se mi vyskytl problém...

... kam nalepit titulní kartičku. Co myslíte - do horní či střední části?

Pokud tvoříte s úmyslem lepit kartičky na základní bílý papír a nechat jim trochu prostoru, musíte ty původní zmenšit. Pokud nemáte zrovna bilý papír, klidně se dá použít i jednostranný, kdy můžete v albu využít i vzorovanou stranu na druhé straně.


Stránku jsem vůbec nezdobila. Nechala jsem vyniknout hlavně kartičky. Z celkem barevné sady jsem vybrala černobílé a dvě s nápisy.

Titulní kartička je vrstvenná. Nejprve je zkrácená 6x4 kartička s označením týdne, potom jedna zkrácená citrónová kartička a pak už jen bílá čtvrtka. Na ní jsem nalepila co možná nejbarevnější nápis z abecedy Whimsical. Zkoušela jsem i tmavou Pick Me Up, ale ta mi tam neseděla. Do žlutého rámečku jsem nalepila samolepku od Ali Edwards ze sady Story Planner Bundle Stickers. Ona a Tim to prostě umí. Navíc mi některé nápisy v P52R připomínají její styl.


Až při tvoření citrónové záložky mi došlo, že přeložením papíru a opatrném vyražení mi vznikne požadovaná dvojí záložka vhodná na nalepení. Černé orámování fotky je také z kartičky s číslem týdne.


A pro velký úspěch ještě jednou Ali. Její samolepky jsou silnější a krásně pevné. Po nalepení nevznikají "schody". Jsou z této sady.

To byla stránka do naší výzvy. Když už byly na stole kartičky P52R, tak jsem je použila ještě na klasickou PL stránku. Vybrala jsem si ty barevnější a opět jsem nezdobila - kartičky řeknou vše :). Rozvržení je tohoto typu.


Kartičky jsem vybírala tak, aby mi ladily k fotkám. A dokonce jsem neudělala nikde bílý rámeček. Nevypadá to vůbec špatně. Kartička COOL nebyla původně vůbec pozitivní, celý nápis je totiž NOT COOL. Skoro na každé kartičce je potom srdíčko Sprinkles Rainbow.


Srdíčko k srdíčku a kartička ke kartičce. Taky máte rádi, když stačí přidat původní kartičku a dál už nic? Je to hezké zpestření a rychle se potom tvoří.


Jestli jste si mysleli, že jsem s psaním u konce, tak vás zklamu. Je tu ještě mé předsevzetí. Další kniha do mého notýsku. Opět jsem tvořila z kartiček P52R. Stránku v notýsku jsem si trochu ztenčila, aby mi vzniklo orámování černých kartiček.


Nápad na černý podklad by tu byl, ale co k tomu. Držela jsem v ruce kartičku s číslem týdne a napadlo mě, že bych se mohla kouknout, zda nenajdu i tu, která je stejná jako pořadí knihy v sérii. Náhodou to byla zrovna ta, kterou jsem držela v ruce (pro mě neuvěřitelné). Kartičku jsem tedy seřízla a nalepila na přeloženou bílou čtvrtku. Vznikl mi tak prostor na text, což se vždy hodí. Přeložení není v půlce, černé je tedy stále dost. Navíc a hlavně se mi nalepením překryla spojovací linka mezi podkladovými kartičkami.


Tak. To je tedy úplný konec dnešního příspěvku, ve kterém byly skoro jen a jen kartičky z Core Kitu Project 52 Rad.

Přeji krásné tvoření.

Ajka

1 komentář:

  1. Ajko, ty jsi úplná královna vrstvení:) Máš to krásné, jen nechápu, kde bereš tolik času na čtení. Jo a titulka se mi líbí víc nahoře než uprostřed.

    OdpovědětVymazat