středa 25. září 2019

5. týden v letošním PL albu

Hezký podzimní den,
dnes se po delší době vracím zase k  PL stránkám. Už jsme se na to docela těšila,v létě jsem na klasickém velkém PL albu moc nepracovala, spíš jsem tvořila Traveler's sešitky a nebo menší alba
Jak už jsem psala dříve (tady a támhle) mám na rok 2019 nachystanou kolekci 52 Daring od Becky Higgins a ráda bych album dělala převážně z ní. Zatím se mi to daří a moc se mi líbí, jak je album sladěné - zde jsou na ukázku dva týdny jak jsou v albu vedle sebe.



V tomto příspěvku Vám ukáži 5. týden letošního roku. Na úvodní kartičku jsem klasicky použila kartičku z 52 daring kitu s číslem týdne, kterou jsem ještě lehounce dozdobila. K dozdobení jsem použila kousek vystřižený z 3x4 kartičky ze stejného kitu a nalepený pomocí 3D čtverečků. 



Stejný prvek jsem pak použila i na kartičku v dolní pravé kapse. Chtěla jsem tím vytvořit dojem orámování strany v rozích. 



Kromě 52 Daring kolekce jsem použila ještě pár ozdob z kolekce Case of the blahs od Pinkfresh studio, barevně i tematicky se mi hezky hodily a pošetřila jsem si ozdoby z 52 Daring na další týdny, kterých je ještě hodně a zásoba ozdob se tenčí.....:-)




Stala se mi taková vtipná věc - mezi zdí a šanonem se silikonovými razítky se mi vytvořila pavučina i s pavoučkem....ehm :-D Takže je asi nejvyšší čas začít razítka zase používat. A tak jsem začala, pomalu, ale začala. Na pomoc jsem si vzala razítkovací abecedu Pick me up od Pink Paisley a vrhla jsem se na pár nápisů.



Ostatní kartičky jsem už zdobila převážně pomocí 52 Daring kolekce, ať už výřezy, nálepkami a nebo prvky z jiných kartiček. Výjimkou jsou ještě nádherná enamelová srdíčka od Doodlebug, která si musím co nejdříve doobjednat, protože jsou skvělá. 



A takhle vypadá druhá strana vcelku :-)


A to je už pro dnešek vše. Děkuji za přečtení mého příspěvku a ať Vám jde tvoření od ruky :-).
Kája


Žádné komentáře:

Okomentovat