středa 3. července 2019

3. a 4. týden roku 2019 v našem velkém PL albu


Jsou tu sice již letní prázdniny, ale já se, díky skluzu, vracím zpátky do zimních měsíců..... při vysokých teplotách je ta vzpomínka vážně příjemná (no, v zimě ale zase budeme nadávat, že je zima, že? :-D).
Po delší době jsem se vrátila ke tvoření letošního velkého alba, které, jak jsem Vám již ukazovala v mém starším příspěvku, tvořím pomocí kolekce Project 52 Daring.


Tentokrát jsem zpracovávala 3. a 4. týden letošního roku. V třetím týdnu jsme byli s dětmi na Putování s dinosaury a tak jsem tento motiv použila i na titulní kartičku - pomocí šablon jsem vyřezala motivy do kartiček z kolekce Project 52 Daring. Kartičku jsem pak ještě doplnila razítkem Remember this od Ali Edwards, které už mám snad sto let a stále je IN :-D.



Na dozdobení dalších kartiček jsem použila doplňky k 52 Daring kitu.




A ještě další razítko od Ali Edwards z "doby kamenné" :-D




4. týden jsem začala zase titulní kartičkou s označením týdne, jen jsem ji ještě doplnila ozdobičkami, které patří ke kitu, několika enamelkami a k vysačce s nápisem LIVE, která byla v ozdobách jsem natiskla nápis ENJOY (ten je zase z jedné hooodně staré sady Together Mixed Media od Heidi Swapp - mám ráda, když i po dlouhé době použiji něco ze starších zásob :-) )



A ještě jedno starší Ali Edwards razítko ze sady Classic, narazítkované na výřezu, který jsem na kartičku nalepila 3D pěnovými čtverečky....




Do těchto dvou kapes jsem rozřízla jednu 6x4 kartičku ze sady 52 Daring kitu a ještě jsem na ní předtím naembosovala vzor stromečku.... hezky to kartičku ozvláštnilo...
Tak to jsou naše dva týdny ještě když byla zima....ta příjemná zima :-D. Doufám, že se Vám můj příspěvek líbil a brzy zase "napočtenou"...
Kája

P.S. užívejte si prázdniny a dovolené a nezapomeňte si při kafíčku otevřít náš blog, ať je pohoda kompletní :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat