pátek 19. července 2019

Project Life Week 20/2019


Dvacátý týden do mého Project Life alba je přidaný. 

Použila jsem kartičky ze sady  Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins) a spolu s fotkama je vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 


Titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla a nalepila na kartičku z Project 52 Rad Core Kit  o velikosti 4x6 inch. Natiskla datumy a nalepila  puffy (měkká) srdíčka z kolekce Shine On od Amy Tan.



Při úpravě fotek jsem si uvědomila, že jsem fotky do tohoto příspěvku použila pouze ty s jídlem. Zvláštní :-D

Ze sady Project 52 Rad Core Kit jsem si vybrala černo/žlutou barevnou kombinaci, kterou jsem doplnila o texty razítkovací barvou a ABC



Další co se na dvoustraně opakuje jsou Phrase (slova) samolepky...



V poslední době mám, že když se mi líbí nápis na kartičce, tak ho raději vystřihnu na jednotlivé části a pak nalepím, než abych přidala celou kartičku.

  

A to je pro dnešek vše, přeji hezký víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat