čtvrtek 18. července 2019

Scrapylife TN výzva 04/2019 - Moje rodina


Po dlouhé době jsme tu opět s našimi Traveler's sešítky. Jsou každou výzvou krásnější a krásnější (i objemnější). Co bylo naší podmínkou pro tuto TN výzvu? Daly jsme si celkem široké pole působnosti a měly jsme si vytvořit...
...průhled/průsvit/průzor...Jako téma na nás vyšla Moje rodina (lepíme totiž dle zadání, která byla na Scrapylife PL Story). Každá jsme si s tím poradila po svém a na výsledky se můžete kouknout níže.

Takto pro vás zpracovala TN výzvu Bára:
Moji stránku inspiroval jeden layout, který jsem našla na instagramu (a tu jsem si samozřejmě neuložila, ehm). Tam bylo srdce vyříznuto do papíru a podlepené bílým papírem. Já to udělala trochu jinak - srdce jsem udělala přímo ze stránek TNka a podlepila stránky pod srdcem papíry. Na stránku jsem použila všechna možná srdíčka - samolepková, puffy a "nafukovací". Z papírových ozdob jsem si vybrala štítek a na něj nalepila nápis "family" pomocí pěnové abecedy








Takto pro vás zpracovala TN výzvu Kája:

Tahle výzva mi dala opravdu zabrat. Téma se mi líbilo, fotku jsem měla vybranou, ale nápad, jak bude dvojstrana s průhledem vypadat, nikde..... Nakonec mě zachránila nádherná sada razítek Only you od Magnolia Jane, černý Staz On a vellum :-)

A tady už je výsledek, který vznikl až na druhý pokus (první dvojstrana skončila v kamnech.....).


Mezi dvě strany v TN sešitku jsem vložila vellum - tím, že nebyl v původní vazbě, tak jsem ho pro jistotu vložila tak, že jsem ustřihla dvě strany (bílé papíry v sešitku) - nechala jsem z nich malinké proužky a mezi ně jsem vlepila vellum. Ještě jsem pak překryla washi páskou ze sady Emerson lane, protože se mi nelíbilo, jak pod vellumem prosvítá oboustranná lepící páska.
Na razítkování jsem použila StazOn, který se na vellumu nerozpíjí a razítka jsem pak vybarvila obyčejnými pastelkami.
Stránku jsem ještě doplnila žlutými enamelkovými srdíčky.


A tady je vidět, jak jsem splnila zadání - průhled.


A pod vellumem fotka naší rodiny při sbírání borůvek :-) opět doplněná o enamelková srdíčka - tentokrát bílá.

Uf, tahle výzva byla "makačka" :-D, tak jsem zvědavá, co vymyslely ostatní :-)

Kája

Takto pro vás zpracovala TN výzvu Charlotta:

Jako první co jsem si na tuto naši Scrapylife TN VÝZVU - MOJE RODINA a PRŮHLED připravila, byly fotky. Hned od začátku jsem věděla, jaké fotky chci použít. Jedna byla o velikosti 8x4 inch (mám ty celo stránkové fotky moc ráda) a další tři mnohem menší. Jako první jsem nalepila právě tu velkou fotku a zbytek jsem vymýšlela za pochodu.




Potom jsem si prošla zásoby svých průhledných elementů - foto filtry, speciální papíry a folie, pauzáky a jiné. Vybrala jsem si průhlednou (acetátovou) kartičku ze sady Happy Things od Pinkfresh Studio. Tu jsem ořízla a pomocí oboustranné samolepící pásky jsem ji nalepila na vyříznutou stránku. Kartičky z této sady jsou z kvalitního tuhého, průhledného plastu, různých barev a potištěny texty nebo jen tvary. Já použila s textem, který mi je hodně blízký "exist to be happy, not to impress."

Abych ty stránky nějakým způsobem spojila, napadlo mě, že tu s "průzorem" trochu oříznu.






Na poslední, tj. třetí stranu jsem použila tři menší fotky a rámečky. Sice jsem už tyto fotky použila, konkrétně ve svém WITL, ale to mi vůbec nevadí :-)

Přidala jsem razítka, jak jinak než ty od Ali Edwards a podle pravítka udělala linky na text. 

Na závěr své části musím napsat, že si s holkama na sebe vymýšlíme někdy trochu zapeklité podmínky, ale jsem tomu ráda. Mám důvod vyzkoušet si něco, co bych asi jen tak nedělala a dalším bonusem je, že mi přibyla další zpracovaná stránka do mého Traveler's Notebooku

Takto pro vás zpracovala TN výzvu Ajka:

Sice jsem neviděla ještě Jarušky příspěvek, ale troufám si tvrdit, že ten můj je rozhodně nejlehčí. Jako vždy, nemohu to tedy svádět na prázdninový stav.


Nejprve jsem si vybrala fotku, která ovlivnila trochu i volbu papíru. Tento modrý a mramorovaný je už ze stařičké kolekce Live More od Pinkfresh. Toto téma mi trochu udělalo čáru přes plán, protože sešítek měl být hlavně o mě. Tak jsem si udělala trochu narcistický výsek v krycím papíru. Ale na prvním místě je papír, to je jasné ;).



Abeceda je také ze starších zásob, díky celkem velkému fontu ji moc nepoužívám, ale do TN je ideální, protože je hodně tenká. Je to transparentní abeceda od Amy Tangerine Yes Please.



Text jsem do odklápěcí části chtěla napsat na počítači, ale nějak mě dohnala lenost a napsala jsem ho tedy ručně. Pod fotku jsem nalepila ještě zbytek hlavního papíru, zároveň mi tam vznikla kapsička, kam se vejde kartička s textem (kdybych se potřebovala do budoucna nějak více rozepsat. K tvoření někdy stačí opravdu málo.


Takto pro vás zpracovala TN výzvu Jarča:

Moje rodina/My Family - na jednu stranu lehké téma na zpracování, na druhou mám pocit, že jsme se u toho zapotily všechny:)
Ač jsem si původně myslela, že to lehké téma, ve finále jsem vůbec nevěděla, co použiji za materiál, co za fotografii, co za text. Prostě ještě včera odpoledne (úterý) jsem neměla v ničem jasno. Sice se říká, že ráno moudřejší je večera, ale já potřebovala mít nalepeno hned, tak abych ve středu mohla stránku vyfotit a večer napsat text. 
No a jak to dopadlo? To nechám posoudit Vás, zda jsem dostála všem úkolům.




Tak jako Ája i já si vybrala PinkFresh papíry jako základ. Zvolila jsem jednu z posledních kolekcí Joyful Day. Dále pak papírové výřezy ze stejné kolekce. Nadpis jsem vylepila z růžové a letopočet z modré-navy jak jinak než PinkFresh abecedy. A štítek, jež můžete vidět poslední 2 měsíce snad v každém mém příspěvku je od Kelly Purkey, je natištěný černou barvou.


 A zde na detailních fotkách můžete vidět lépe můj průhled.




Inspirovala jsem se tzv. tunelovým přáním. Po rozevření TN na vás tato stránka doslova vyskočí.
J.

To jsou tedy naše rodiny. Naše předchozí TN Story najdete zde, tady nebo i tu. Určitě stojí za to vyzkoušet si tento formát a tato témata :). Pokud budete chtít, tak se k nám přidejte na instagramu, kde nás najdete jako #scrapylifeTNvyzva #scrapylifeTNstory .


Tímto náš dnešní článek končí. Užívejte si prázdniny a když budete mít chuť, tak si zatvořte :).


Krásný den!


Scrapylife tým





3 komentáře:

  1. Krásný to máme všechny! O tom žádná:) Ale těch variant? Jednou si zkusím určitě všechny! Lotky fotky mne opravdu pobavily:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda holky, tonje studnice tn napadu! Libi se mi vsechny! Zakomponovani vellum je fakt super a ruzne prustihy genialni!

    OdpovědětVymazat