čtvrtek 14. března 2019

Scrapylife TN výzva 02/2019 - Moje čísla


Dnes je ten pravý čas na to, ukázat vám naší druhou TN výzvu (zde je první). Že má Lotka ve svém týmu správná čísla (ehm, nás) už všichni víte. Ale jaká jsou ta naše čísla? Právě Má čísla byla hlavní podmínkou dnešní výzvy. A aby to nebylo tak lehké,... 
...přidaly jsme ještě použití minimálně pěti čísel. Někomu to udělalo čáru přes rozpočet, ale i tak jsme všechny zadání splnily a (což je hlavní) si tvoření parádně užily. 
Na tento článek se možná těšíme více než vy, protože až do zveřejnění (napsání článku nevíme, jak to zpracoval zbytek týmu). Co myslíte, máme to podobné? 




Takto pro vás zpracovala TN výzvu Jarka:


Na dnešní téma jsem se těšila. Měla jsem v hlavě vizualizováno, jak by měla má dvoustrana vypadat. Dokonce to tak i dopadlo:) Ale kámen úrazu nastal ve chvíli, kdy jsem měla doplnit číslice. 

"Co já tam vlastně napíšu za čísla a jak to pojmout?" No nakonec jsem to pojala scrapbookersky (Dá se to takhle vůbec říct? Je to pochopitelné?) ? Prostě kromě jedné číslovky se všechna ostatní točí kolem mého hobby scrapbookingu:)


Na levou stranu jsem si nalepila bílou čtvrtku, na kterou jsem předtím natiskla číslice od Paige Evans z kolekce PICK-ME-UP razítkovací barvou v odstínu Shadow Grey. Pro oživení jsem některé z nich přetiskla kolečkem od Kelly Purkey obarveným zeleným inkoustem Leaf Green
Pod fotografii jsem navrstvila papíry z kolekce Boys Fort, jež mi barevně ladily s potištěným základem. A dozdobila jsem je papírovými výseky z téže kolekce.

Vpravo jsem nalepila čísla z různých sad jako např. samolepící i výseková Boys Fort od PinkFresh, Abeceda pro Project Life od Heidi Swapp. Ta má tu výhodu, že je trojbarevná a třífontová viz. růžová, zelená a modrá čísla. A nakonec černá třífontová od Doodlebug. 




Takto pro vás zpracovala TN výzvu Kája:

Už od ledna jsem se těšila na další společné tvoření. Nápad s tímto tématem jsme měla docela rychle, ale pak mi holky udělaly trošku "čáru přes rozpočet", když vymyslely podmínku, že musíme použít alespoň 5 čísel.:-)  Můj první nápad totiž byl, využít význam slova "čísla" trošku jinak a zpracovat stránku s tématem Moje čísla o tom, jaká mám doma tři čísla alias naše tři děti...:-).... no a tak jsem musela vymyslet něco jiného.  

Možná to vypadá, že jsem se zasekla na zpracování fotek dětí a asi doopravdy zasekla.... kdykoliv se snažím vymyslet nějaký layout nebo PL stranu, vždycky na ní jsou nakonec děti..... :-) 

Tentokrát jsem alespoň kromě dětí zakomponovala ještě dvě další, pro mě důležité, osoby - mého dědu a mého manžela a celé jsem to pojala tak, že moje nejdůležitějsí čísla jsou roky narození mých dětí, manžela a dědy :-)






A tady už je moje zpracování:

Tentokrát jsem využila poměrně málo materiálu, Základem jsou dvě čtvrtky z kolekce Along the way od American Crafts. Když jsem vystřihla větší a měnší srdce, použila jsem "ničič papíru" a trošku jsem poupravila okraje. Ty jsem pak obšila bavlnkou - dokonce je to bavlnka po babičce z dob, kdy ještě vyšívala :-) 




Fotky jsem také podlepila papírem Along the way a obšila, tentokrát bavlnkou cihlové barvy.  

Stránku jsem ještě doplnila nápisy a nalepila srdíčka ze Stickers booku Amy Tan také od American crafts....



Takto pro vás zpracovala TN výzvu Bára:
Když jsme si domlouvaly podmínky pro další TN výzvu, byla jsem si zcela jistá, že 5 čísel dám dohromady hravě. A ejhle. Každý rok na výročí sepisuji počet měsíců a zaznamenávám vlastně jen 4 druhy! Tak jsem kulišácky přidala "5 let", abych splnila podmínky. Druhá kulišárna přišla v okamžiku, kdy nebyla žádná podmínka na fotku ... a když žádná, tak žádná! Hehehe. 



Poslední dobou jdu na vlně hexagonů. Strašně mne baví, jak na sebe hezky navazují. Ty jsem si "vycvakala" pomocí ruční raznice ze sady papírů Auburn Lane. Narazítkovala jsem si štítky a vystříhala. Na ně jsem pak nalepila čísla a napsala zápisky. Nakonec jsem do dolního rohu natiskla roller razítkem datum.









Takto pro vás zpracovala TN výzvu Charlotta:


Já tentokrát začnu tak trochu ze zákulisí, jak taková Scrapylife TN výzva vzniká, hned pochopíte proč.

Dopředu si dáme podmínky, které musíme všechny splnit a tím to na čas končí. Žádné co by jak která z nás udělala atd. Pak si každá zpracujeme svou Scrapylife TN výzvu a do poslední chvíle nevíme, co která vytvořila. A v tom je to, proč jsem dnes začala psát střípky ze zákulisí. Koukněte na Jarky příspěvek a na můj. Připadá to jen mě, že si jsou podobné?!? :-D 

Evidentně jsme na sebe s holkama napojené a tak to má být. Jsme skvělá parta, která vám vždy ráda přináší svoji inspiraci. 



Vpravo jsem nalepila fotografii s bílým rámečkem o velikosti 8x4 inch, kterou jsem upravila a ořízla (1200 x 2400 px) v Picmonkey (online editor). Nadpis "MIRY #" jsem nalepila pomocí samolepící ABC a odfláknutě fixou zvýraznila. 

(pozn. k nadpisu - můj syn se jmenuje Miroslav/Míra, ale já mu říkám krátce MIRA nebo MIRU. Btw. smím mu ta říkat jen já, jinak to nemá rád :-D) 



Strana vlevo vznikala od oka. Žádné speciální měření nebylo, až se mi tomu samotné nechce věřit, jak hezky do sedlo. Měla jsem jen na papírku napsané počty jednotlivých věcí, které jsem chtěla zaznamenat.

Jako první jsem natiskla střední linku pomocí razítka s textem "the stuff of everyday life" (věci všedního života). Pak jsem začala ve svých sbírkách  samolepících ABC hledat vhodné barvy (velikosti a fonty jsem neřešila). Nalepila "modrou velkou 4", "zelenou velkou 1" a "ležatou 8". Aby se mi tam vešly všechny popisky nakombinovala jsem razítkovací ABC v různých razítkovacích barvách a vlastnoruční text.

Na žádném z mých výtvorů nesmí chybět datum pomocí roller razítka, umístění je zcela náhodné, prostě tam zbylo místo. 




Takto pro vás zpracovala TN výzvu Ajka:

A je tu poslední dněšní stránka. Mám tu výhodu, že vidím už všechny vytvořené a mohu říct, že má stránka je určitě nejjednodušší (to je ale slovo).




Věděla jsem, že chci použít úžasné razítkovací barvy MiniArchival a zbavit se čísel ze starých abeced. Do zásoby jsem si natiskala na bílý papír krásné etikety a potom k nim vybírala odpovídající odstíny abeced. Použila jsem hlavně ty od Doodlebug. Chtěla jsem použít i ty od October Afternoon, ale nemají číslice. Vtip je v tom použít právě to, co máte doma už delší dobu a už s tím tolik pracovat nebudete. Když budete chtít, tak i číslice si můžete jen natiskat různými abecedami. Použila jsem i dvě čísla z novinkového bločku abeced a čísel Color Fresh od Heidi Swapp.





Na pravé straně jsem si potom už jen lepila číslice jak mi přišly pod ruku. I když některá mají svůj význam i zde. Hlavní podmínka je splněna na levé straně. A to je vše :). 

Tak trochu jsem si myslela, že budu mít podobnou stránku s Jarkou, protože o tomto nápadu využití abeced jsme se už bavily, ale co nevyšlo teď, výjde třeba příště :).


Snad si užíváte tvoření jako my. Třeba se přidejte k naší #ScrapylifeTNSvyzva na Instagramu. Je to ideální rozměr, dostatečný prostor pro informace a ani nepotřebujete fotky.


Těšíme se zase za dva měsíce u další výzvy.


Jarka, Kája, Bára, Charlotta a Ajka



Žádné komentáře:

Okomentovat