čtvrtek 17. ledna 2019

Scrapylife TN výzva 01/2019 MŮJ DEN

A je to tady! Naše první společná výzva - tedy celého kreativního týmu Scrapylife. 

A o čem to bude? Základem bude traveler's sešítek a do něj budeme všechny tvořit (každá do svého). Výzvu najdete na blogu Scrapylife každý druhý měsíc a pokaždé bude mít jiné zadání a podmínky.


Výzva pro měsíc leden má téma podle  jedné z prvních Scrapylife story Můj/Náš den (na Scrapylife story se můžete podívat tady, zde a támhle).

Kromě hlavního tématu má výzva ještě dvě další podmínky: černobílé fotky a hooodně barevná čtvrtka.

A teď už se pojďte podívat, jak jsme se s tím popraly :-) 

Takto pro vás TN výzvu zpracovala Bára:

Já jsem si pro svou výzvu vzala do ruky starou kolekci on Simple Stories - Posh, pak také papírové štítky, černou abecedu a také úplně strašně starou bílou chipboardovou abecedu.

Nejdřív jsem si nalepila kytičkovou čtvrtku a říkala jsem si, že bych to nechala tak ... ale nebylo to ono, tak jsem přidala další dva pruhy, které jsem po straně natrhala.










Takto pro vás TN výzvu zpracovala Kája:

Na naši první společnou výzvu jsem se moc těšila, ale když jsem zjistila zadání, trošku jsem se lekla, že nic nevymyslím. Nakonec jsem začala výběrem papíru - do oka mi padl puntíkatý z kolekce Better together od Amy Tangerine. Pak mě teprve napadlo, jaké příležitosti stránku věnuji a protože my holky odsouhlasily, že může být Můj den/ náš den, tématem stránky je Náš první den spolu.




Kromě velkého 12x12 papíru jsem si vybrala různé barevné kartičky z kitů od Becky Higgins (Happy core kit, Honey core kit, Kiwi core kit ...) a na Big shotu jsem si z nich vyřezala různé ozdoby (kytičky, lístky, srdíčka, rozetku a pod.), které jsem použila na dozdobení stránky bez fotek. Nápis spolu jsem vyřezala řezáčkem a obšila bavlnkou. Anakonec už zbývalo jen přidat pár enamelek a bylo hotovo.




Takto pro vás TN výzvu zpracovala Ajka:

Z nějakého důvodu jsem si myslela, že mám ve své zásobě hodně barevné papíry. Ale při vybírání vhodného jsem zjistila, že tomu tak není. Nakonec jsem si vybrala jeden šílený papír 12x12 z kolekce Shine On od Amy Tangerine. Na celou dvoustranu mi stačil jen ten jeden, protože je naštěstí z druhé strany bílý :). Stránku jsem moc nezdobila, protože se budu snažit do notýsku nalepit co nejvíce témat. Text jsem si napsala na počítači a nalepila ho dle časových úseků. Dovedu si představit takto udělanou stránku do klasického Project Life alba. Na nápis jsem použila abecedu Clara.




Takto pro vás TN výzvu zpracovala Charlotta:

Když si to tu tak prohlížím, vidím, že mé zpracování je nejméně barevné :-D A to jsem se při jeho zpracování úplně hrozila kolik strakatých barev jsem použila. Je to prostě všechno o vnímání toho co je a co není hodně barevné.   


Je úplně jedno jaký Traveler's Notebook si člověk vybere, možnosti jsou nekonečné. Já si vybrala ten, co má pouze čisté stránky bez potisku.  Přiznávám dobrovolně, že jsem s tímto zadáním měla problém, největší a vlastně jediný kvůli podmínce použití hodně barevných papírů. Není to můj styl a prostě to nějak necítím. Nakonec jsem se do toho pustila a překvapivě se mi to i docela líbí :-)   Nejprve jsem se rozhodla, že si vyberu  fotografie o velikost 2x2 inch. Na zachycení tématu MŮJ DEN jsem jich potřebovala hodně, celkem 12 kusů.                                             Jak dostat na stránku hodně barev i mimo papíry? Vyšila jsem si duhový rámeček bavlnkama z galanterie. Na papírové "knížky" na fotografie jsem zvolila čtvrtku o velikosti 12x12 inch Oh My Heart (Pink Paislee).               Aby se daly "knížky" pohodlně otvírat nalepila jsem na jejich hranu Word Phrase (slova) samolepky
Na nadpis "NÁŠ DEN" jsem použila krásné puffy (měkké) samolepky ABC Indigo Hills 2 (bohužel se již nevyrábí), ale jsou jiné, hodně podobné od Pinkfresh Studio v mnoha barvách
Kolem dokola vyšívání jsem nalepila krásně barevné puffy samolepky Oh Happy Life (Amy Tan)Na kartičky jsem pak ještě natiskla hodiny pomocí roller razítka a po vyfocení dopsala text.


Takto pro vás TN výzvu zpracovala Jarka:

A jestli jste dočetli až sem, tak to vás obdivuji.
Já jsem podobně jako Kája zvolila téma Náš den trochu jinak :)



Věnovala jsem ho našemu svatebnímu dni. Musím přiznat, že původně jsem měla vybranou kolekci Kiwi a úplně jinou fotku, ale v průběhu tvoření, jsem vlastně změnila úplně vše. A výsledná strana je tak úplně jiná, než jakou jsem si vytvořila virtuálně v mé hlavě :)

Protože už v listopadu jsme si podobnou výzvu daly s Ajkou, pokračovala jsem další stranou  v mém Travellers Notebooku
Místo barevného papíru (snad holky odpustí, mám pocit, že doma žádný tak zářivě barevný nevlastním) jsem použila kartičky z kolekce Sprinkles a This and That. Stejně tak všechny ozdoby jsou z těchto kitů a je na ně navíc do 25.ledna  40% sleva :) Tak toho využijte! 



Na označení dne jsem použila rotační datumové razítko od Heidy Swapp. 
A pokud vás zaujme ten černý mrak, tak ten je vystřižený z kartičky z kolekce This and That, má na této stránce své opodstatnění. Původně jsme měli naplánovaný venkovní odpolední obřad. Ráno bylo krásně, celý den slunečno a na konec září relativně teplo, avšak půl hodiny před obřadem přišlo nečekané varování před bouřkou a opravdu s prvním slovem oddávajícího začalo pršet a bouřit. Všichni nám poté přáli, ať nám prší štěstí každý den :)



Na nápis You and Me jsem použila puffy abecedu z kolekce let your heart decide od mého oblíbeného PinkFresh Studia.

A to je pro dnešek od nás všech vše:)

Budeme moc rády, pokud nám zanecháte komentář, jak se vám naše výzva líbí. A pokud se k nám chcete přidat a sdílet s námi vaše stránky, nezapomeňte svůj příspěvek na IG označit #scrapylifeTNvyzva.

Kája, Bára, Ajka, Jarka a Charlotta



6 komentářů:

  1. Holky děkuju Vám za tenhle super nápad, moc mě to bavilo a těším se na další téma.... A hrozně se mi to všechno líbí 😍😘👏👍😜

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera to takhle vidět všechno najednou :))

    OdpovědětVymazat
  3. jéj, parádne :) ja zbožňujem TN a krásne ste sa s tým pohrali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, děkujeme :-) byla to opravdu výzva, tedy hlavně pro mě :-D Důležité je, abychom vás všechny inspirovaly.

      Vymazat
  4. Vím, že samochvála smrdí, ale musím napsat, že se nám to moc povedlo a hlavně to byla zábava 😊. Už se moc těším na další společné výzvy 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No umět se pochválit je taky důležitý! Krásný to máme,souhlasím s tebou😉

      Vymazat