pondělí 21. ledna 2019

Project Life Week 39/2016

+ pár tipů na zpracování starých událostí.
Ano, vidíte správně! Toto je náš 39. týden roku 2016, nespletla jsem se.
Okolo Vánoc jsme měly debatu s holkama z týmu, kolik toho komu chybí. No, mě dost, vyšla jsem z toho nejhůř. Musím ale říct, že jsem jim vděčná za to, že přiznaly, že jim také sem tam něco chybí a mne to tak nakoplo ten skluz dohnat.  A během posledních dnů jsem se posunula o 10 týdnů vpřed, držím si palce, ať mi tento elán vydrží co nejdéle. 



Ke zpracování tohoto týdne jsem si vzala na pomoc kapsy designu A (Dle mého nejlepší na zpracování skluzu. Nemusíte tolik přemýšlet u výběru a následné editace fotografií.), dále pak PL kartičky, papírové výseky, rámečky a fotofiltry z mé oblíbené kolekce Explore.
Titulní kartičku jsem označila pouze číslem týdne a to puffy černou abecedou Sweet Nothings. 


Stejnou abecedu jsem použila i u fotografie s kartónovým rámečkem z kolekce Explore


U této fotografie jsem použila k jejímu orámování fotofiltr, stejně jako u poslední fotografie na stránce. Banner "awesome" je z papírových výřezů, podlepený mnou oblíbenými 3D čtverečky pro větší efekt.


U této kartičky jsem zvolila orámování výstřižkem z 3x4 PL kartičky. Tato kolekce je úžasná tím, že z obvyklých PL karet si můžete vystřihnout spoustu ozdob a doladit jimi tak stránku, aniž byste k tomu potřebovali originální papírové výseky.


Nebo jednoduše nalepíte malou kartičku na velkou a máte hotovo.



A nyní pár tipů pro "skluzaře" :) 

Pokud máte také skluz ve svém zaznamenávání života nevěste hlavu a směle se pusťte do tvoření. A nezapomeňte s úsměvem jde všechno líp!
Zvolte si jednodušší variantu zpracování - klasickou kapsu a ucelenou kolekci PL, půjde vám to tak rychleji od ruky, než neustálé hledání toho pravého materiálu. Nejlepší je neutrální, třeba Midnight. Zdobení si nechte až na úplný konec, třeba nakonec zjistíte, že to není nutné a stránka vám tak vznikne pod rukama rychleji.
U mne funguje si nejdříve všechny fotografie upravit, vytisknout, založit do kapes a poté tvořit kdykoliv mám chuť či trochu času a nemusím tak např. zapínat PC či čekat na tisk. Pokud máte složku, kam si schováváte různé letáčky z výletů, vstupenky atd. teď nastal ten okamžik zařadit je do správného týdne.
Journaling píšu ručně, je to rychlejší a opět nemusím vyndavat psací stroj či pouštět PC, vždy píšu černým perem. U ruky mám vždy diář, kam si zapisuji, co se který den událo. Hlavně nezapomínejte psát i události aktuální, aby až ten skluz doženete, ať nemusíte vypomínat, co že jste to dělali v lednu :)
Na označení týdne si vybírám buď jednoduchou samolepící abecedu nejlépe v černé barvě - dá se nejlépe kombinovat s různými kolekcemi kartiček či razítkovou abecedu a černý polštářek.

A to je ode mne pro dnešek vše.

Krásný den a skluzu zdar!

J.








8 komentářů:

  1. Ty jo Jarco, Vy jste teda pekny dobrodruzi....to Vam zavidim, ja mam z vysek strach a deti jsou otravene, ze jim nechci dovolit lezeni po vysokych mistech.... A jinak stranky mooc hezke a diky za tipy jak rzchle dohnat skluz - ja teda asi jako jedina z Vas nespocitala, kolik mi toho chybi, ale je toho teda taky moooore. Tak skluzu zdar! Kaja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kaji! No výšky taky moc nemusím,ale ferraty mě baví. Těším se,až vyjedeme všichni třeba do Alp😉.

      Vymazat
  2. Krásné stránky a je skvělé, že doháníš i resty 😊. Před Vánoci jsi z toho vyšla nejhůř jen proto, protože jsem si to spočítala až v novém roce. 10 týdnu je úžasných a přeji ti, ať ti to vydrží co možná nejdéle 🙂. Midnight je skvělý, protože je univerzální a nemusí se kupovat celý, to je totiž jediná nevýhoda Project 52 Fresh, který je o kousek lepší 😎.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Aji,snažím se to zredukovat,jak to jde😀 a 2019 možná pojmu podle tebe po měsících.

      Vymazat
    2. Já si to nemůžu vynachválit :). Ale na počet stránek to vychází stejně...

      Vymazat
  3. Sice nedělám týdenní PL, ale mám taky skluz. Dělám album dětem, ale scrapbook jsem objevila,až když byly děti starší. Nejmladšímu dělám aktuálně,ale starším doháním hodně velký skluz ;-) Řeším teď kombinaci kartiček s kulatými rohy a nekulatými. Asi u starších stránek dodatečně podlepím kartičky s kulatými rohy. Řešíte to taky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, já to třeba 5 let neřešila vůbec. Až teď ( v tomto roce) jsem si řekla, ze zkusím mít jen ostré rohy. Tak uvidíme jak to půjde :-) Charlotta

      Vymazat
    2. Radko,já tvorim PL od roku 2014,kdy byly kulaté rohy nutností 😀, vydrželo mi to do 2016, kdy jsem se osobně potkala s Lotkou a viděla její obojetne album,od té doby to neřeším ani já😂 takže díky Lotko za osvětu!

      Vymazat