středa 2. ledna 2019

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 47/2017


Krásný Nový rok!
Mám tu týden 47. z roku 2017. Poslední týden z roku 2017, který ode mne uvidíte, pak už jen 2019! Jakto? Tak čtěte dál :)))






Přes Vánoce se mi povedlo totiž něco pro mne neuvěřitelného.

Na začátku prosince jsem si totiž dala za úkol dodělat mé strašáky - alba 2016 a 2017. Když jsem o mém plánu říkala holkám - smály se. Chybělo mi totiž 24 celých týdnů, 21 jurnalingů a 4 layouty. Až na jeden týden a jeden jurnaling jsem to dodělala. Hurá! Už mi chybí "jen" celý rok 2018 :D

První kolekce Indigo Hill šla nějak mimo mne ... moc modrá asi. Nicméně Indigo Hills "dvojka" ... to je prostě moje! Naprosto světlounká, čistá a ty kytičky! Ach!


Jelikož to ale není kolekce primárně pro PLko, v kolekci jsou pouze papíry a já moc z velkých nelepím, objednala jsem si ty malé, k tomu puffy ozdoby, nezapomněla jsem ani na papírové ozdoby a také ani na abecedu (která mimochodem pasuje i ke kolekci Shine On od Amy Tan).

Titulní kartička je opět z kolekce Project 52 Fresh.













7 komentářů:

  1. Krása! A jak ti to jde hezky od ruky :-) Já jsem momentálně u výběru fotek mého “skluzu”. Mám nedodělaných 12 týdnů z roku 2018. Tak nějak najednou to naskákalo :-D Musím tedy podotknout, že mě to vůbec netrápí. Spíš řeším jaké titulní kartičky týdnů budu mít v roce 2019. Zvykla jsem si na ty krásné z Project 52 Fresh a teď nevím. Baru a za to dotažení všech restů ti patří metál. Jsi neskutečná! :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Baru, já si myslela, že ta videa zrychlujes, ale vzhledem k rychlosti doháněním tvého skluzu si začínám myslet, že tohle je prostě tvá normální rychlost práce..... 😉 A máš to ještě k tomu parádní 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  3. No to je naadhera, ta kolekce je proste super

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná stránka ❤️. Ta kolekce je opravdu povedená, jediné co mi na ní vadí je, že už nejsou papíry 😳.

    OdpovědětVymazat