pondělí 14. ledna 2019

Project life album - 1/2019


Dnes si skočíme rovnou do středy. Musím se přiznat, že jsem propadla krásné kolekci Magnolia Jane, kterou jsem nejprve zavrhla. Také tyto dvě stránky se mi moc líbí. Navíc je tam jedna malá vychytávka pro nerozhodné třídičky fotografií, jako jsem já. Obě stránky jsem doplnila hlavně o ozdoby od Pinkfresh.


První stránka je černá a zelená. Použila jsem kapsu typu T.

Kartičky jsou z kolekce Magnolia Jane. Hned první fotka rozhodla o ostatních ozdobách. NZM a zelená, to je má zažitá kombinace. Použila jsem puffy zelenou abecedu The Mix No.2 a hvězdičky ze stejné kolekce (vybrala jsem jen ty zelené).


Obrysovou hvězdičku jsem si zde podlepila bílým papírem, aby lépe vynikla.

Velká kartička 4x6 je odklápěcí.


Ale pozor, neodklápí se celá kartička, jen fotka.


Pěnové ozdoby jsem doplnila o papírové, ty už nejsou jen zelené. Hlavní jsou textové ozdoby Along The Way - jsou to tři aršíky, na kterých se hesla opakují, ale jsou v růžové, černé a bílé barvě. Právě ty bílé jsem použila.


Občas jsem je doplnila o vlaječky a textové samolepky Goldenrod.



Druhá stránka je něžnější. Opět jsem použila kartičky Magnolia Jane a doplnila je o ozdoby z krásné kolekce Indigo Hill 2. Sice jsem nestihla papíry, ale tyto dvě kolekce mi k sobě hezky ladí :). Použila jsem kapsu typu F.


Na první kartičku/fotku jsem použila samolepku z ATW a zajíčka z kolekce Shine On.


Druhou kartičku jsem ozdobila květinami, které jsem vystřihla z jiné stejné.

A potom začala Pinkfresh jízda. Použila jsem jak pěnové ozdoby, tak i ty papírové. Doplnila jsem je jen o srdíčka Head In The Clouds.



Vidíte rozdíl mezi obrázky? V prostřední části stránky je první kartička odklápěcí a druhá je seřízlá a nalepená přímo na stránce. Tvoří tedy kapsu, kam si mohu dát pár či více fotek.




Pinkfresh je prostě skvělý.

Stihli jste si pořídit něco z krásné kolekce Indigo Hills 2?

Na e-shopu stále pokračují 40% slevy a je stále z čeho vybírat.

Přeji hezké tvoření (a celý týden).

Ajka

12 komentářů:

  1. A jak to pak udelas v te kapse? Jak odklopit fotku, aniz bys to vyndava z.kapsy? Rezes? A ty fotky v kapsicce, to mas take narizlou kapsu? Jinak super stranky, Aji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😊.
      Pokud neřežu typ H na odklápěcí kartičky, tak se snažím do stránky nezasahovat. Kartičku nalepím přímo na kapsu. Stejně by odklápěcí část byla mimo ochranu.
      U vytvořené kapsy jsem chvilku uvažovala o naříznutí, ale nakonec je plastová kapsička netknutá. Opět jsem lepila přímo. Neovlivní mi to tedy kartičku z následující stránky, která se tedy nebude vyndavat omylem s fotkami či vypadává 🙂.

      Vymazat
  2. Mám úplně stejný dotaz jako Janča :) Jak se to řeší v albu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to řeším nalepením přímo na plastovou kapsu. U odklápěcích kartiček, pokud nejsou v odklápěcí kapse k tomu určené, jsou 2/3 mimo kapsu. Takto mám sice mimo kapsu 3/3, ale mám volné pole působnosti a mohu odklápět i na zadních stranách kapes. 🙂

      Vymazat
    2. tak to by mě vůbec nenapadlo :) děkuji za vysvětlení

      Vymazat
    3. Rádo se stalo 😊. Pokud cokoliv není jasné, tak ráda vysvětlím 🙂. Třeba to někdy taky použiješ 🙂.

      Vymazat
  3. Aji, moc krásné stránky i kolekce. Magnolia Jane také ušla mé pozornosti a je to škoda. Nad NZM jsem si chvilku lámala hlavu, holt nejsem Pražák :) Ale co se mi na tvých stránkách líbí úplně nejvíc, jsou portrétové fotky malého. Naši kluci nepostojí a nepostojí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, Míra třeba postojích, ale dělá ksichty, takže to máš jedno :-D

      Vymazat
    2. Tak u nás jsou i ty ksichty :)

      Vymazat
    3. Děkuji, Jaruš 😊. Tak u nás také moc nepostojí a nebo se divně šklebí 🤯. Většinou jich nacvakám několik a doufám, že z toho něco bude - třeba aspoň detail 😎.

      Vymazat
  4. Aji, zvolila jsi kombinaci snad všech mých nejoblíbenějších ozdob. Máš to úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😊. Ony jsou totiž opravdu parádní ❤️.

      Vymazat