středa 30. ledna 2019

Scrapylife Video Tutorial - Better Together (Traveler's notebook)

Jelikož jsem stále nevymyslela, jak budu "lepit" rok 2019, mám tu pro vás ukázku z mého TNka.









Už je to pár let co jsem lepila událost takhle aktuální. V sobotu byl PL klub a už v neděli jsem měla nalepené fotky z něho. Jupí :D

Krom toho, že budu mít nalepeno v TNku, samozřejmostí je i foto do PLka ... s tím se pojí otázka.

Taky někdy scrapnete jednu fotku víckrát?

A teď k materiálu, který jsem do TNka použila.


Na klubu jsem si koupila několik maličkostí (že Jani M.?!) a mezi nimi byla tahle sada papírů z kolekce Along the way. Jak jste si jistě všimly, 6x8 papíry jsou menší než je rozměr TNka, musela jsem chybějící část zamaskovat dalším kusem papíru. V poslední době jsem si hodně oblíbila trhání papírů. Na titulek jsem použila chipboardy z kolekce Goldenrod. Ze stejné kolekce jsem pak použila i puffy nálepky a z kolekce Along the way papírové ozdoby. Nakonec jsem přidala štítek.





A tady je video, jak jsem "lepila" :)




1 komentář: