středa 13. března 2019

Album pro rok 2019

Hezký den,
dnes bych Vám ráda napsala a ukázala mojí ideu PL alba pro rok 2019.
Jako většina z nás scrapařek se topím ve skluzu. Někdy to házím za hlavu, ale někdy mě to neskutečně štve. Zjistila jsem totiž to, že mě baví nejen tvoření samotné, ale i to, pokud si můžu říct, že mám to nebo ono hotové...Dříve, když jsme dělala jen PL album, tak by mě asi nenapadlo, že ho budu dělat co nejjednodušší, ale dnes, když kromě alba tvořím ještě dost často do Traveler's notebooku případně občas i malá alba, došla jsem konečně k rozhodnutí, že PL album budu dělat jednodušší. Neznamená to, že bych strany vůbec nezdobila, ale na "vyblbnutí" si nechám traveler's a malá alba a v PL albu to "musí odsejpat" :-).
Když jsem si tohle ujasnila, docela se mi ulevilo, protože jsem začala mít pocit, že bych mohla lépe stíhat :-D

Do oka mi padla kolekce Project 52 Daring, která je docela barevná, ale není křiklavá a zároveň se mi hodí jak k fotkám ze všedních dnů, tak i k fotkám z výletů do přírody... a jedná se o Project 52 Daring Core kit, který by měl vystačit na tvorbu celého jednoho alba.


Album jsem si vybrala také z této kolekce, sice jsem zatím měla většinou vícebarevná alba, ale alespoň v knihovně rozbiji tu barevnost něčím mírnějším...



Titulní stránku mi tentokrát vytvořil Toník do velké kapsy 12 x 12 a mám z ní obrovskou radost. Přece jen dětské příspěvky do alba jsou TOP :-)



Na první dva týdny roku 2019 jsem využila kapsu typu A od Becky Higgins a jako titulní kartičky ty, které jsou v kitu přímo nachystané s čísly jednotlivých týdnů.
U prvního týdne jsem na narazítkování datumů použila ozdobné rotační razítko, jen jsem tentokrát nepotřebovala ozdobný rámeček, protože by se mi nevešel do bílého místa na kartičče. Zakryla jsem si okraje papírem a narazítkovala pouze datum.



Na druhé kartičce jsem využila krásné nápisy dnů v týdnu z Stickers booku Amy Tan.



Další kartičky prvního týdne jsem dozdobila papírovými a samolepícími kartonovými výseky z kolekce 52 Daring.



Poslední kartičku jsem doplnila o štítek ze sady razítek a vyřezávacích šablon Hero arts. Tyhle štítky mi často "vytrhnou trn z paty" pokud nevím, čím doplnit fotku a zároveň na ní potřebuji napsat text. Stačí jen sladit razítkovací barvu s fotkou (případě s ostatními kartičkami) a je hotovo.


 
Titulní kartičku druhého týdne jsem trošku více dozdobila. Vyřízla jsem do ní vzor a podložila další kartičkou z kolekce, aby nebyla tak jednolitá. Ještě jsem doplnila datum druhého týdne pomocí razítkovací abecedy Pick me up z dílny Pink Paisley.


V ostatních kapsách jsem opět použila kartičky z kolekce 52 Daring a také kartonové a papírové výseky 52 Daring.

Moc se mi na stránkách líbí, že spolu budou ladit. Občas použiji i jinou kolekci nebo papíry, ale budu se určitě snažit vše ladit do barev hlavní kolekce.

A jaký máte pro letošek plán Vy?
Děkuji za přečtení článku a těším se brzy "na počtenou".

Kája



1 komentář:

  1. To je, Kájo, paráda 😍. Ta nakreslená stránka je úžasná 😍. A ta kartička s vyřezaným rohem je ⭐. Těším se na tvé letošní stránky 🙂.

    OdpovědětVymazat