pondělí 11. března 2019

Project Life Week 15/2017

V dnešním článku to bude mix materiálu a kolekcí. Důvod je prostý, z minulého týdne mi na stole zůstal neuklizený materiál a zárověň jsem si chtěla vyzkoušet originální PL kartičky s hranatými rohy. 






Levou stranu mám založenou v kapse typu F, což mi určil týden 14. Musím říct, že se mi poslední dobou s touto kapsou tvoří moc dobře a šlape tak na paty klasickému "Áčku". A co že jsem to použila za materiál? Na minulém PL Klubu jsem od Barči (které prý už nevylepí :) dostala pár kartiček z Value kitu od Becky Higgins. No a to byla pro mne výzva, slepit z nich alespoň jednu stránku, ale Baru, já už mám přichystanou další:) Value Kit se jmenuje Stories a přiznám se, že jsem si ho na e-shopu vůbec nevšimla, asi pro ta modrá kvítka. 


Všechny kartičky jsou tedy z hranaté Stories, samolepící písmenka jsou Daily Flash Alpha Stop Light od October Afternoon, které jsem použila v minulém článku. A další materiál je od Amy Tangerine z kolekce Oh Happy Life. Autobusy a srdíčka jsou ze samolepkové knížečky, transparentní ozdoba z papírových výřezů. Jen nezapoměňte vždy strhnout krycí fólii pro větší čirost acetátových ozdob.
 

No a mini puffy srdíčko najdete ještě u Lotky v e-shopu. Tyhle mrňousci jsou ňuňu a dají se použít skoro kamkoliv.
A ne, nejsme se sestrou dvojčata, dělí nás 7 let a už skoro dvacet let bydlíme cca 200 kilometrů  od sebe, ale stále si kupujeme podobné ne-li stejné věci viz. bunda :) Jednou jsme si dokonce daly navzájem stejný dárek:)) Zajímalo by mne tak, jestli to máte s vaším sourozencem podobně, jestli taky jedete na stejné vlně.


Pravá strana je klasická kapsa typu A. A i zde jsem použila PL kartičky Stories, samolepící písmenka od October Afternoon a kolekci Oh happy life od Amy Tangerin.


Tak toto byla moje první nejčervenější stránka v albu a také první s originálními hranatými Pl kartičkami. Jdu si vybrat nějaké další, tvoří se s nimi úplně perfektně.

Také máte ve svém albu červenou stránku?  

Krásný jarní týden vám přeji! 

P.S. Příští pondělí Vás čeká knižní dvoustrana, ale už ve čtvrtek se tu sejdeme všichni s naší další TN výzvou na téma Moje čísla.

J.


2 komentáře:

  1. Jaru krasne stranky. Tuhle kapsu jsem si zrovna take objednala, tak se tesim, ze ji pouziju.... Ja teda segru nemam, jen brachu a s tim jsme spis kazdy jiny, ale vekove jsme od sebe taky sedum let, jako Vy.... jeste, ze si spolu nekupujeme stejne bundy :-D .... ale jinak to propojeni se segrou ti zavidim....

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné stránky 😍. Že bych taky zkusila červenou stránku 😉? S mou sestrou jsme o rok a jsme každá jiná. Ale s manželem jsme si dali jedny Vánoce navzájem stejnou knihu 🙂.

    OdpovědětVymazat