středa 6. března 2019

Project life album - 4/2019


Je tu další středa a další dvě stránky do mého alba. Opět jsem zabrousila i do starších kolekcí a nakombinovala je s něčím novějším. Také jsem použila poslední kapsu typu G, kterou jsem doma měla.












První stránka je růžová a použila jsem na ní kartičky z Value Kitu Lullaby Girl.


Kartičky měly původně zaoblené rohy, ale nějak to nebylo ono, tak jsem si je seřízla na ostré. Teď jsou hodně oblíbené, ale rozhodně kvůli tomu nemusíte zatracovat zaoblené chudinky, které už nějaký ten čas doma máte.


Zmenšené kartičky jsem si podlepila. Ale stále to nebylo ono, tak jsem si načmárala ještě rámečky. Dále jsem použila enamelky The Mix No. 1, srdíčka Finders Keepers a pěnové ozdoby Baxter Tiny Shapes a Go Now Go srdíčka. Ale druhým hlavním prvkem jsou úžasné textové samolepky od Tima Holtze Small Talk.


Malou fotku malé slečny jsem podlepila pár kartičkami, opět si začmárala a vše ještě doplnila o rozstříhanou kartičku, která se mi hodila textem.


Jak jste na tom vlastně s čmáráním vy? Samolepky Small Talk jsem doplnila ještě o jednu z Big Chat.


Poslední kartička této stránky je má nejoblíenější (ještě s první a druhou). A co vše na ní je? Textová samolepka Small Talk, srdíčko Go Now Go, enamelka The Mix No.1, hvězdička Baxter, ale nejvíc je vidět nápis z písmenek abecedy Whimsical. Nejprve jsem chtěla použít její jednobarevnou část, jenže takhle je to lepší a tu druhou si pošetřím na někdy jindy.

Druhá strana je modrá. Použila jsem Value Kit Cathy Zielske.


Na předchozí stránce jsem končila abecedou od Paige, tak teď s ní budu začínat. Nebude to však její Whimsical, ale Pick Me Up. Kartičky jsem si opět ořezala tak, aby měly ostré rohy.


Nápis jsem si ohraničila pomocí tvarových enamelek The Mix No. 1. Hlavním zdobícím prvkem na této stránce jsou pěnové ozdoby Boys Fort.


Ozdoby Boys Fort jsem na těchto kartičkých doplnila o malou abecedu Indigo Hills 2 (čtyři barvy, skvělá velikost, co víc si přát? Třeba další varianty ;) ). Jakmile mám někde jídlo, tak ho doplňuji o pěnové samolepky Day 2 Day - Meal Time.


Opět Boys Fort, srdíčko Go Now Go a bílá část abecedy Pick Me Up. K barvě kartiček se mi krásně hodil odstín malé abecedy Indigo Hills 2.


Někdy stačí přidat jen pár trojúhelníčků, určitě neuhádnete z jaké jsou kolekce ;).


A je tu poslední kartička dnešního příspěvku. Myslím, že je dokonalá. Líbí se mi na ní vše. Povedla se fotka a i kombinace textových ozdob z Boys Fort a Big Chat, které doplňují hvězdičky Baxter.

Další dvě stránky v albu, to je prostě radost :).

Přeji krásné tvoření :).

Ajka

6 komentářů:

  1. Aji, krásné stránky, jemné a nepřeplacane, nádhera. Taky ráda využívám orámování fixou....dost často orámováním získám to, co kartičce chybělo.... Díky za další super inspiraci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Kájo :). Přesně tak, něco to té stránce přidá. Těším se na tvůj další článek.

      Vymazat
  2. Termín “zaoblené chudinky” to mě pobavilo :-D Já mám prostě ty Word Phrase (slova) samolepky tak ráda. Dodají tomu přesně co mají... krásný Aji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Jsem ráda, že i pobavím :). Word Phrase jsou opravdu skvělé, navíc tyhle nemají chybu :).

      Vymazat
  3. Krása Aji! Ty to prostě umíš! A mám pocit, že ses vylepila do svého stylu, ač každá stránka jiná přesto je něco spojuje :) No a ta kombinace materiálu je perfektní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, moc děkuji, Jaru. Víc jsi mě snad potěšit nemohla. Mám nějaký styl :).Vždy mi to příjde, že právě žádný nemám a je to takový guláš.

      Vymazat