čtvrtek 16. května 2019

Scrapylife TN výzva 03/2019 - Moje místo


A je to tady! Máme tu naší v pořadí třetí TN výzvu (zde je první a tady druhá). 
Možná si k tomu raději uvařte kávu či čaj, bude to dlooouhé.
Dnešní téma je MOJE MÍSTA - MY PLACES. A jak jsme si s tím poradily? Každá po svém! Pojďte se podívat!
A nebo se nejdříve zkuste podívat jen na fotografie a uhádnout, kdo daný projekt nalepil. Myslím, že to bude jednoduché, každá z nás má svůj určitý rukopis, který je v těchto projektech dost dobře čitelný. 



Takto pro vás zpracovala TN výzvu Ajka:

Nějak jsem si to trochu pomotala a Moje místo si převedla na MOJE oblíbené MÍSTO. Když se snažím vynechat z tohoto projektu svou rodinu, tak na svou otázku jaké je moje oblíbené místo jsem si odpověděla, že to s knihou. Nápad byl, fotky jsem už taky měla a teď jen to nejtěžší - vybrat papír. Rozhodla jsem se pro kolekci Shine On. Při listování jsem si říkala, že tenhle papír bych mohla použít na rámeček velké stránky nebo něco podobného. Taky jsem nechtěla mít nějak moc barevný. Nakonec jsem našla jeden, který bych na nic nepoužila a ten si vybrala. Úplně logické, že? Z papíru jsem udělala proužky na konce stránek, visačky na fotky a i zpevnění direk je z něj, protože je jednostranný. Jelikož je papír takový jaký je, vybrat pro něj vhodnou abecedu pořádně nejde. Zkusila jsem to se zlatou a bílou abecedou z kolekce Simple & Sweet od Pinkfresh. Jedinou ozdobou jsou pěnové hvězdičky






Takto pro vás zpracovala TN výzvu Bára:


Když jsme se s holkama dohodly na tématu, bylo mi hned jasné jaké to MOJE MÍSTO bude. Myslím, že i holkám :D Já tu svoji pracovnu miluji a musím se ji nabažit dokud ji ještě mám :D Na layout jsem použila kolekci Emerson Lane od Heidi Swapp a teď trochu lituji, že nemám i velké papíry. Musela jsem totiž ty malé "nastavit" a je to vidět :( Ale malé papíry mají zase tu výhodu, že ozdoby, které si vystříháte jsou pidi :D Takže jsem mohla titulek udělat abecedního papíru. Na další zdobení jsem použila ozdoby vytřižené z papíru a samolepky. To bych měla splněnou jednu část podmínky a teď ta druhá - visačka, jaká a kam s ní? Nakonec jsem visačku vystřihla z jednoho papíru ze sady (povedla se až na třetí pokus :D)






Takto pro vás zpracovala TN výzvu Jarka:

Asi měsíc jsem se sama sebe ptala, jaká MÍSTA jsou pro mne ta nej? Doma? Na chalupě? Na horách? Třeba v tomto případě jsem se nemohla rozhodnout, Líbí se mi v Alpách jak italských tak rakouských, miluji Krkonoše ale i naše Krušné hory. Nádherná místa jsou i v Beskydech, Českém Švýcarsku i Středohoří, německém Harzu ... no mohla bych tady popsat asi dalších 1000 řádků. Takže jsem došla k názoru, že tudy cesta nevede. 
Jak to tedy pojmout, aby v tom bylo obsaženo vše? A hlavně aby se to vešlo na dvoustranu v TN? V tu chvíli jsem si vzpomněla na náš výlet na Říp. Na ten krásný výhled do dálky, kdy vám celá naše země leží u nohou. Jak to ten Praotec Čech krásně vymyslel a příroda stvořila. Tam na té hoře si snad každý musí uvědomit, že nejlepší je "Tady a Teď!"

K ruce jsem si vzala kolekci Live More od PinkFresh Studio. 
Z velkého papíru jsem si vystřihla visačku a dokonce jsem použila i zpevňovač dírek. Protože jsem použila čtvrtku, kde jsou z druhé strany hesla, vystřihla jsem si dvě, které se mi obsahově hodily a líbily. Šedou visačku jsem měla doma již několik let a vlastně ani nevím, jak se ke mně dostala. Možná byla u nějakého oblečení a zde se mi hodila jak svou velikostí, tak i barvou.
Poté jsem jen nalepila z bílé abecedy nadpis, pár samolepek na ozdobu a washi pásku. Udělala pár cákanců zlatým sprejem a voilá další výzva hotová.



Takto pro vás zpracovala TN výzvu Kája:

Tohle téma by pro mě vydalo klidně na celý TN sešitek :-), takže smrsknout ho jen na jednu dvoustranu bylo skoro nemožné. Když se vracím ke všem místům, kde jsme s manželem a pak i s dětmi byli, jsou moje oblíbená skoro všechna a na každé bych se ráda vrátila, jen ten čas není nafukovací..... (i když teď přemýšlím, jestli téma bylo o oblíbených místech nebo ne....)
Jak tedy tohle téma pojmout? Nakonec jsem prostě vybrala ta místa, kde jsem doma a jsou to tedy MOJE MÍSTA na celý život.....

K ruce jsem si vzala kolekci Go Now Go od American Crafts, která se mi zdála taková k tématu jako dělaná :-)..... Kromě papíru 6x6 velikosti, který jsem roztrhla na dvě části, jsem použila ještě také ozdoby ze stejné kolekce. Ozdoby mi padly přesně do noty, strom (chatu máme v lese), jablko (na zahradě máme jabloň) a pak to letadlo - kousek od nás je Letiště Václava Havla :-).

Bohužel nemám žádné z udělátek na štítky (asi si ho už budu muset pořídit), tak jsem je musela vystříhnout ručně. 


A tady už je výsledek:



 A tady ještě s vyndanými visačkami...



Takto pro vás zpracovala TN výzvu Lotka:


Když jsem vkládala svoji část dnešní Scrapylife TN VÝZVY, úplně jsem se lekla sama sebe, že jsem jako téma MOJE MÍSTO, nezpracovala jako Bára. Pak mě vlastně napadlo, že já vůbec nemám tak krásný prostor a můj pidi stolík, dvě skříně a Raskog vozík za to nestojí :-D MOJE nej MÍSTA jsou ta, kde se cítím nebo jsem se během svého života cítila nepopsatelně šťastná.  

Podmínkou mimo tématu MOJE MÍSTO bylo použít VISAČKU. Představa byla jasná hned od začátku, ale nutností bylo si to promyslet. 

Opět jsem použila svůj Traveler's Notebook, nadpis nalepila samolepící abecedou (Vellum Doodle Phrase Alpha Stickers) a pak přidala předem sestavené visačky. 


Visačky jsem chtěla mít oboustranné, protože co si budeme nalhávat, v TN není moc místa. 

Dvakrát čtyři fotky jsem si vložila na foto papír o velikosti 4x6 inch, následně je vytiskla, vystříhla a slepila k sobě tak, abych mohla zasunout štítek na text. Všechny visačky jsem pak přilepila samolepkou ke stránce na místa, kde jsem je chtěla mít (část samolepky jsem zasunula mezi dvě fotky a vykukující část jsem ohnula a přilepila na stránku). 




Štítek jsem vysekla pomocí Punch File (WeR), nalepila na něj samolepící etiketu (Stitched Team od Amy Tangerine) a ze spoda podlepila bílým papírem. Nakonec jsem nalepila ochranou folii Stickers File (Wer), napsala text a přidala stuhu. 


Stránka se mi pořád zdála taková nedotažená, prázdná a tak jsem napsala ještě text kolem stránky, natiskla roller razítkem datum a nalepila pár Word Phrase samolepek




Hip hip hurá! 

Jste na konci dnešného článku! Gratulujeme! A jsme moc rády, pokud jste dočetly až sem. Věříme také, že jsme vás inspirovali k nalepení své stránky s nejoblíbenějšími místy (pokud na žádné honem rychle nemůžete přijít, inspirujte se třeba tady). A až nalepíte, pochlubte se nám na Instagramu či Facebooku s #scrapylifeTNvyzva #scrapylifeTNstory.

Krásný den!

Scrapylife tým










Žádné komentáře:

Okomentovat