středa 22. května 2019

Scrapylife Video Tutorial - 2018 / Září - HRA NA BABU

Mám babu! Tedy tu kartičkovou :D Holky se snad proti mne spikly, když vybraly kolekci Strawberry

Tolik barev! Co já s nima nalepím? Pomóc! :D

Trochu mne to trápilo, ale nakonec jsem se s tím poprala relativně dobře. Rozhodně to je nejbarevnější stránka v celém albu :D


Po dlouhé době jsem sáhla po mých milovaných glitter písmenkách. A ano, mám jich asi bambilion :D Z několika kartiček jsem si vystřihla nebo "vycvakla" ozdoby a jinak jsem použila puffy srdíčka s kolekce Let your heart decide ...

... což je pro mne naprostá rebélie! Nevím jestli to v nějakém mém článku psala, ale poslední dobou mám hodně velký problém kombinovat různé kolekce a různé značky dohromady. Když už výzva, tak pořádná výzva :D

Zbytek uvidíš ve videu na konci článku.








Tak ahoj zase za měsíc! :)

Bára


1 komentář: