pátek 17. května 2019

Project Life album – Ty & Já finale

V jednom z předchozích příspěvků jsem vám představovala přípravy tohoto alba. A dnes vám ukážu finální podobu.
 
Když jsem přemýšlela, jak vám představím strukturu alba, jediné na co jsem přišla bylo, že popíšu kroky jak jsem postupovala. 


Celkově bylo v albu použito:
Vypadá, že toho materiálu je docela dost, ale když si uvědomím, že jsem zachytila 10 let společného života mého taťky a mého syna, je to určitě v normě.  

Desky jsem vůbec nezdobila. Tím, že jsou z krásné a hlavně příjemné režné látky, nebylo to potřeba.

Jak jsem tiskla fotky, jsem už napsala v příspěvku s přípravou. Celý vytištěný balík fotek jsem si rozřadila tak, jak šly chronologicky za sebou (mimo titulek). 

První jsem do kapes 6x8 inch vložila titulní fotky jednotlivých roků (2009 - 2019)



Následně jsem je postupně vkládala ostatní fotky do plastových kapes o velikosti 6x8 inch s různým rozložením. Vůbec jsem neřešila, jestli mi to vyjde nebo ne. V pár ojedinělých případech jsem musela fotku 4x6 inch rozdělit do dvou kapes 3x4 inch. Vybrala jsem ty, kde nevadí, že je rozstříhnu (nechtěla jsem rozstříhat hlavy).


Záměrně jsem některé kapsy nechávala prázdné nebo z druhé strany již další fotku nevkládala, aby mi vyšlo pár míst na PL kartičky pro text. A to byl následný krok. Nakonec mi vyšlo, že pár kapes bylo bez fotky i bez PL kartičky ze sady BOYS RULE Vložila jsem tam bílou Scrapbook čtvrtku


Ještě před tím než jsem šla psát texty, jsem si album prohlédla a zjistila, že mám velké 6x8 inch bílé místo na zadních stranách titulek jednotlivých měsíců. Co s tím? Naše dítě miluje tvoření, hlavně malování - sám o sobě tvrdí, že mu to vůbec nejde a snad dodnes dělá lidi s "větvičkovýma rukama", ale mi to stejně milujeme. takže volba byla jasná - místo zaplním "dílkama" :-D 



Pak přišly na řadu texty. Neměla jsem opět vůbec dopředu vymyšlené jak to bude vypadat. Ale vím, že když si člověk prohlíží fotky, tak je nejhorší si vzpomenout KDY a KDE ta daná událost byla. Vše ostatní už přijde samo a na to jsem vsadila. Bylo to jednoduché, to jak mám označené fotky v počítači jsem také zmiňovala v příspěvku přípravy tohoto alba. Někdy těch volných kartiček pro text nebylo dost, tak jsem se rozhodla vložit pár průhledných overlay PL kartiček Overlay PL Cards by Becky Higgins . 
Na to pak navazovalo zdobení elementy ze sady různých papírových a velumových výřezů Cool Kid Ephemera Die-Cuts. Přidávala jsem je hlavně pocitově, co mi který obrázek či výřez připomínal. Ty vellumové (průhledné) jsem nechtěla jen tak vložit do kapes nebo přichytit k fotce a tak jsem vysekla díru a nalepila zpevňovače. Buď se prodávají již hotové nebo si je můžeme vytvořit pomocí úžasného strojku Reinforce Hole Punch od WeR.    


Poslední co jsem dodávala byly visačky (součást sady výřezů Cool Kid Ephemera Die-Cuts). Napsala jsem na ně z druhé strany své osobní vzkazy pro mého taťku, které jsem doplnila ABC a 123 samolepkami Vellum Doodle Phrase Alpha Stickers a Number Basics Stickers

Jeden z osobních vzkazů napsal i můj syn, který je s mým taťkou tím hlavním v tomto albu. Dala jsem mu prostor hned na vnitřních, titulních deskách.

A to je pro dnešek vše. 

Přeji krásný víkend, u nás se jde slavit :-) 

Charlotta

 



3 komentáře: