pátek 3. května 2019

Project Life album – Ty & Já přípravy

Dnešní Project Life příspěvek bude zase jeden z těch "trochu jiných". Nebude to klasické zachycení PL týdne, ale rovnou PL album o velikosti 6x8 inch. Respektive jeho přípravy.  

Moc ráda připravuji tento typ ucelených PL alb, ikdyž je to poměrně časově náročný projekt. Největší důvod je radost obdarovaného. Pár jsem jich už vytvořila - Stavba, Safírová svatba, December Daily a jiné.



Tentokrát to bude dárek pro mýho taťku k jeho 75. narozeninám. Album bude zachycovat desetiletou cestu s jeho jediným vnukem (mým synem). A už teď jsem si jistá, že bude z alba nadšený :-) 

První co jsem udělala, bylo, že jsem "vyzobala" ze svého bohatého archivu všechny jejich společné fotografie. Tak jak si je přes rok ukládám, můžete vidět na fotce níže. Postupně jsem si je uložila do samostatné složky "Aja album 75".





Mému synovi bude tento rok deset let a tak jsem si album rozvrhla na deset kapitol. Každá z kapitol bude začínat velkou fotografií o velikosti 6x8 inch. Tu jsem si upravila do požadované velikosti pomocí online editoru Picmonkey.  Další fotografie už budou v klasických PL velikostech 3x4 inch a 6x4 inch, tak aby se mi vešly do plastových kapes. Vybrala jsem si krásné látkové album, ala pytlovina. Vlastně se tak i jmenuje "burlap" - Sn@p! Burlap Binder 6x8. Nejen, že je to album opravdu hezké, ale je i plné drobných pomocníků v podobě plastových kapes, rozřazovacích čtvrtek a papírové kapsy. Mám v plánu to vše použít a nejen to... 







... pak jsem si ještě připravila sadu klučičích kartiček ze sady BOYS RULE, bohužel už je to velmi stará kolekce. Existují, ale i jiné krásné klučičí kolekce jako jsou např. COOL KID nebo BOYS FORT


To vše doplním sadou papírových a plastových výřezů Cool Kid Ephemera Die-Cuts ... 


... sadou samolepící abecedy (Vellum Doodle Phrase Alpha Stickers v balení jsou dva archy) a samolepících čísel (Number Basics Stickers). 


Už dlouho koukám po těchto etiketách Stitched Team Craft/Gold Stickers od Amy Tangerine a pořád jsem nevěděla kde bych je použila. Připravila jsem si je také, tak uvidím kam je dám. Pár nápadů mám :-) 
Pro dnešek je to vše. Přeji krásný víkend,

Charlotta


1 komentář:

  1. Lotko, Boys Rule a Cool Kid mám akorát na stole:) Syslím si je tu už řadu let a teď na ně konečně došlo.
    Taťka bude mít určitě radost, jen nám to před předáním nezapomeň vyfotit, ať se můžeme inspirovat.

    OdpovědětVymazat