pondělí 27. května 2019

Project Life Week 34/2017


Krásné pondělí všem!
Věřím, že jste si užili veselý víkend, alespoň z poloviny tak jako my na našem prvním Scrapylife víkendu :)
Všichni se již těšíte na novinky, které nám v pátek přestavila Lotka ve svém příspěvku, já tedy velmi.
Abych aspoň trochu ulehčila své scrapskříni, kde uchovávám všechny své podklady a udělala místo novinkám, vytáhla jsem si ke zpracování restu zbytek opečovávané kolekce Everyday. Přeci jen ji mám již několik let a je na čase ji vyměnit za jinou :)


Kolekce má původně kulaté rohy, ale já je seřízla "podle Ajky" a podložila čtvrtkou, tentokrát ne bílou, avšak s jednostranným designem. Použila jsem ze sady tu, kterou jsem měla doma a nelíbíla se mi.


Číslo týdne jsem si vyskládala z abecedy Indigo Hills 2 a titulní kartičku doplnila jen enamelkou. Kulatý výsek je z papírových výseků kolekce 52 Fresh a kartónová samolepka s označením dne patří do kolekce.


Druhá strana, jež je také založena v kapse typu A je barevně stejná jako ta první.


Tady jsem si zkusila po velmi dlouhé době krasopsát, no je to vidět. Chce to pořád trénovat, ale kde na to brát čas? Když už je venku hezky a dny se prodlužují.


Nadpis Places visited je vystřižený z jedné everyday kartičky a "aspoň" takto bych si to krasopsaní představvala :) Geotagy najdete zde. A enamelek jsem na této dvoustraně nalepila celkem 7!! Ajko, už se lepším, všímáš si :))

Mějte se krásně a přístí týden, zde na blogu!

J.




Žádné komentáře:

Okomentovat