pátek 12. července 2019

Project Life Week 19/2019 - Better Together core kit a naše HRA NA BABU

Další zpracovaný týden mého Project Life alba 2019 je právě ten devatenáctý. Je to jeden z dalších co jsem tvořila na našem společném Scrapylife víkendu, kde jsme se také dohodly, že tato kolekce bude součástí naší HRY NA BABU. Co vám budu vyprávět, tvořilo se mi tam s holkama skvěle. 
Mám doma plno starých kolekcí Project Life kartiček od Becky Higgins, které mají kulaté rohy. A ikdyž jsem teď v módu hranatých rohů, tak jsem se rozhodla, že kartičky z kolekce Better Together použiju. Vlastně jsem musela, když je to ta naše Scrapylife HRA NA BABU :-)

Fotky a kartičky jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 

Na bílý podklad titulní kartičky jsem použila scrapbook čtvrtku a na ni nalepila ořez jiné s označování týdnů "19 week nineteen" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit. Nakonec jsem doplnila puffy samolepku foťáku (Stay Sweet Mini Puffy od Amy Tan), která se opakuje i v jiných místech této dvoustrany a  datumy roller razítkem.


Základem této dvoustrany jsou kartičky o velikosti 3x4 inch a 4x6 inch uříznutých ze scrapbook čtvrtky.  Na ty jsem nalepila ořezy kartiček z kolekce Better Together a doplnila   puffy samolepky (Stay Sweet Mini Puffy od Amy Tan).


K výše uvedenému, které se opakuje pořád dokola jsem přidala nadpisy ručně psané a nakonec samozřejmě i texty. 


Moje nejoblíbenější kartička z této kolekce je asi ta s nápisem "Mníšek..." a skvěle k tomu pasuje fialový foťák puffy samolepky (Stay Sweet Mini Puffy od Amy Tan).


Dalším komu dávám BABU je Ajka. Tak se těšte na stejnou kolekci  Better Together a úúúplně jiné zpracování.

Krásný víkend, 

Charlotta



1 komentář:

  1. Lotko super zpracování! Je vidět, že tebe nic nezaskočí! Jsi prostě profík!

    OdpovědětVymazat