pondělí 29. července 2019

Project Life Week 14/2018

Krásný den,

v tomto příspěvku vám ukáži náš další týden z roku 2018. 
Tentokrát jsem si vybrala relativně novou kolekci od MME s názvem Gingham Farm. V červnu jsem z této kolekce slepila pár gratulací v černobílé variantě. Dnes se dostala ke slovu barva zelená. 





Na pravou i levou stranu jsem zvolila klasickou kapsu typu A. A protože k této kolekci jsou PL kartičky v dispozici pouze 4x3 palce, uřízla jsem pár velkých karet ze sady papíru, jež už není v e-shopu k dispozici, ale krásně ji můžete nahradit "šestkovými" papíry. Pak už jen stačilo dozdobit samolepkami a bylo hotovo. Ale abych vás neošidila a aby to nevypadalo úplně jako easy-peasy článek, zde je pár detailů.


Titulní kartička vznikla z jednoho velkého papíru se zeleným dekorem a ze dvou PL kartiček, tedy spíš z jejich výstřižků. Na označení týdne jsem pak použila samolepky. Klasické datum jsem zde vynechala a nalepila pouze název měsíce


Fotografii ze zápisu do první třídy jsem ozvláštnila nalepeným proužkem abecedy a vlaječkami zavěšenými na namalované lince.


Fotografie koledníků je opět nalepena na velkém papíře se zeleným dekorem a doplněna samolepícími růžky a nápisem Family vystřihnutým opět z PL kartičky. 


Pravá strana se nese v úplně stejném duchu i v "áčkové" kapse, neb je to dáno již zpracovaným týdnem 15. Jediné, co je zde navíc, je razítkování, jež jsem si velmi oblíbila od té doby, co jsem si pořídila nové razítkovací barvy a jsem s nimi nadmíru spokojená. Na e-shopu jsou ve velmi široké barevné škále, jež uspokojí, troufám si říct, každého. A pokud nenajdete svůj odstín na skladě, dejte vědět Lotce.


Levá PL kartička je ozdobena samolepkou. Razítkování můžete vidět na PL kartičce vpravo, kam jsem dotiskla kytičky od Paige odstínem Peat Moss.


Stejně tak i linky od Paige

A poslední věc, kterou vám dnes představím je čistič razítek - Scrubber Pad. Ano, není to novinka a na trhu je již pár let. Ale na našem kreativním víkendu, kde ho měla s sebou Kája, jsem se přesvědčila, že to je věc, kterou chci a upotřebím. 
Řeknete si určitě, no jo no, to se dá nahradit i vlhčenýma ubrouskama či starým hadrem. A já vám dám za pravdu, dá se to nahradit, ale rozhodně se to nedá srovnávat. Věřte mi. Na jeden polštářek stačí nanést pár kapek vody a vyčistí to i starý zaschlý inkoust. Lze to postříkat i čističem razítek a odstraníte tak z razítka i StazOn. Ale hlavně vám zůstanou čisté ruce a čistá razítka, jež nejsou mastná a chlupatá. Za mne investice, která se vyplatí!

Mějte se krásně a užívejte si prázdnin!
Scrapu zdar!
Nazdar!

 
J.


Žádné komentáře:

Okomentovat