pondělí 28. května 2018

Project Life Week 15/2018

Krásný slunečný den všem!
Dnešní článek je o kolekci OH HAPPY LIFE od AMY TAN. Materiál mám doma již delší dobu a přiznám se, že jsem si ho trochu šetřila na "ažpak". Protože přeci ho nepoužiji jen na obyčejný týden! 
Když jsem ale viděla poslední  článek od Ajky (úplně mě uchvátil), řekla jsem si, že tu kolekci také musím pokořit. Nesnažila jsem se předčit Ajku, to si myslím, že už ani nejde. Poprala jsem se s tím po svém.


A tady je výsledek - spousta materiálu mi ještě zbyla. Vznikla mi tak asi nejbarevnější dvoustrana tohoto roku. 
Tak jako Lotka v posledním článku jsem zvolila typ kapes A od Becky Higgins, tvoří se mi s nimi nejlépe, a ani žádnou "vychytávku" nečekejte. Já totiž vystoupila ze své komfortní zóny už jen tím, že jsem použila "něco", co jsem si dlouho šetřila. 


Jako titulní kartičku týdne jsem si zvolila fotografii stromů. Při fotografování nebyl na stromě ani jeden lísteček, obdobnou mám z loňského podzimu, kdy naopak listy hrají barevný prim. Podobných fotografií mám v albumu víc, baví mě, jak se v průběhu roku, ale i let stálé věci mění. 
Původní koncept byl takový, že na modré nebe napíšu text tak jako to používá ALI E. ale k AMY se mi to nelíbilo, tak na to dojde příště :) Nalepila jsem tam tedy jen 2 srdce - žluté a červené. Název měsíce i označení týdne jsem podlepila bílou čtvrtkou, tak aby průhledná písmenka na fotografii nezanikla, vlastně jsem to použila skoro všude. No pro příště už vím, že podlepovat bílý text zelenou čtvrtkou s puntíky je taky blbost :)


Jako jediný "interaktivní" prvek jsem použila odklápěcí kartičku, kde jsem slepila 3 fotografie k sobě pomocí pruhu papíru z kolekce, protože, když už, tak ať to ladí :) Neb během tří dnů jsme vyzkoušeli 3 hřiště u nás ve městě a že neuhádnete, co vždy mělo největší úspěch :) No skluzavka to nebyla :) Jinak na odklápěcí kartičky je machr Ajka! Třeba například v tomto článku.


Na výplňové kartičky jsem použila papír a papírové výseky, jež jsem podlepila 3D lepícími čtverečky. Journalingové jsem ozvláštnila jen kouskem barevné čtvrtky a nalepila mini puffy samolepky.


Druhá strana je věnována víkendu a výletům. Zde přidávám tip pro Káju a nejen pro ni :) Košťál - Krásný výhled z vrcholu na České středohoří, my se tam vydali dopoledne, takže nikde ani noha a jako bonus nedaleká vesnička s nejpodivnějším názvem v Čechách - Mrsklesy. Jak asi toto jméno vzniklo? :)
Erlabrunn - je vesnička v Německu, blízko hranic, kde je super ferratta a lezení i pro děti.
Vlastní výbava nutná.
Výplňová kartička s VW busíkem je z bílé čtvrtky, dekorována proužkem papíru z kolekce, mini puffy samolepkama, samolepícím průhledným šípem a abecedou. Zelená visačka je ze sady papírových výseků a je trochu menší než 3x4 kartičky. Jsem sama na sebe zvědavá, zda mi ta průhlednost na další stranu bude vadit a nakonec ji také podlepím bílou čtvrtkou, nebo ji nechám jen tak volně :)


Zde jsem opět použila průhledné samolepky ze sešitku od AMY TAN a podlepila je bílou čtvrtkou pro větší kontrast na fotografiích. A jak na to koukám, tak u slova Sibling mi chybí "s" do množného čísla. Tak já si to jdu opravit.

Děkuji, že jste navštívili tento blog a dočetli tento článek až do konce. 
Já jsem si tímto příspěvkem trochu provětrala zásoby a možná z této kolekce slepím i další stránky. Máte doma také tuto kolekci či něco jiného od AMY? A jak se Vám její tvoření líbí? Budu ráda, když mi to napíšete do komentářů.

Krásný týden!

J.





Žádné komentáře:

Okomentovat