středa 23. května 2018

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 37/2017

Další video je tu!










Pro dnešní video jsem si vybrala novinkovou kolekci SNAPSHOTS. Když jsem ji poprvé viděla, byla jsem z ní nadšená - trochu barevná, plná kytiček a hlavně s hranatými rohy! Nadšeně jsem ji i od Lotky přebírala. A pak jsem ji otevřela ... a asi jsem trochu divná, ale najednou jsem nevěděla co s ní. Najednou mi přišla moc barevná, moc "ne-já". Ale zatla jsem zuby a tak je tu nová stránka.

Taky se vám tohle někdy stalo?


Týdny 36 a 37 byly na fotky poměrně chudé a tak jsem zvolila kapsu s 4x4" čtverci a jednen sloupec jsem uřízla. Titulní kartičku mám z kolekce Project 52 Fresh. Ke kolekci Snapshots nejsou kartičky 4x4, ty 6x4 jsem si chtěla pošetřit a co teď s fotkou 3x4? Tenhle trik jsem okoukala od mojí milované Adele. Vzala jsem kartičku 3x4 a prostě jsem tu fotku podlepila :) Na dvě spodní fotky jsem použila kartičku jednu, aby mi slova na sebe navazovala.


Zdobení jsem držela opět minimalisticky a aby to k sobě ladilo. Použila jsem chipboardy, glitterová srdíčka a frázové samolepky. Zlatý sprej se mi ztratil někde v kreativním "pořádku". Chjo.

Mimochodem, Heidi oznámila, že zlatý sprej bude ukončen, tak je na čase doplnit zásoby! Panikáááá :D





A tady je video


Těším se příští měsíc!

Žádné komentáře:

Okomentovat