úterý 1. května 2018

SCRAPYLIFE PL STORY - JÁ / ME


Květen!!! Jak už je u mě zvykem, květen je můj nej... měsíc a vždy je tématem Scrapylife PL STORY něco hodně osobního. Podívejte se na předchozí roky (2015, 2016 a 2017) a ani tentokrá tomu není jinak. 

Mimo jiné jsem zjistila, že jsou to přesně tři roky co byla vyhlášena první Scrapylife PL STORY, děkuji všem co se kdy účastnily, účastní a budou.


 Květnové téma je: 

"SCRAPYLIFE PL STORY JÁ / ME"

Pro inspiraci vám představuji své zpracování a jako obvykle se už těším na to vaše...

Na začátku roku jsem vám v jednom z příspěvků představovala svůj výhled na 2018 a tak jsem se zmiňovala o "mém osobním" albu... Nemůže začínat jinak než "JÁ / ME".




A tak je moje dnešní inspirace do "Scrapylife PL STORY JÁ / ME" v albu o velikosti 6x8 inch

Použila jsem dvě plastové kapsy. Jednu z nich jsem uřízla aby mi vznikla jedna kapsa na kartičku o velikosti 4x6 inch, druhá (zadní) s fotografií je o velikosti 6x8 inch.

Mimo fotografie o velikosti 6x8 inch jsem použila kartičky, chipboard (kartonové) samolepky, plastové výseky hvězdiček, razítka a brads (hřebíčky)









Na jednotlivých kartičkách jsou fakta o mě. Kolik mi je; jak jsem vysoká; kolik vážím; jak, kde a s kým žiju; kdo dál je součástí naší domácnosti; jak se stravuji; jaké jsou moje koníčky a tak vůbec jak já osobně se vidím. Je to prostě taková "jájinkovská" stránka na kterou se těším, až si za několik let přečtu :-D

Ikdyž jsou kartičky s fakty přilepené klasicky oboustranným rolátkem, ještě před nalepením jsem je propíchla kružítkem a přidala brads (hřebíčky). Už jsem je dlouho nepoužila a ve světě scrapbooku a PL jsou momentálně tak jako "OUT", což je podle mě škoda. :-) 

A je tu opět stará známá otázka. Jdete do toho tento měsíc se mnou? Pojďte taky něco vytvořit, ať si za pár let můžete připomenout ty drobné detaily, které ať chceme nebo ne, prostě zapomeneme.
---

Podmínky SCRAPYLIFE PL STORY jsou jednoduché a všem známé. Pokud se, ale mezi námi najdou nějací nováčci, vítáme vás a představuji vám... 


PODMÍNKY Scrapylife PL STORY 2018:


Scrapylife PL STORY je měsíční soutěž vašich Project Life stránek na předem určené téma. Cílem je  zkusit si vytvořit i něco jiného než "jen" klasické zachycení vašeho týdne, měsíce či slavnostní události.  Posuňte své hranice a zkuste do svého alba zařadit i ucelené příběhy v podobě PL STORY.

Podmínky účasti:

Zpracujte stranu Vašeho PL alba a použijte vlastní či kupované PL kartičky. Celá stránka (či více) musí korespondovat s daným měsíčním tématem Scrapylife PL Story, ne jen jedna kartička s informací.

Postup je jednoduchý:
  1. Každý 1. den v měsíci (8:00) vyhlásíme nové téma Scrapylife PL STORY
  2. Zpracování je jen na vás, jestli tématu věnujete jednu celou PL stránku (minimum) či více, nebo zda se téma bude týkat Vás osobně či někoho jiného
  3. Vyfoťte svůj příspěvek a zašlete nám ho na e-mail info@scrapylife.cz - do předmětu e-mailu napište Scrapylife PL STORY "měsíc"
  4. Své příspěvky zasílejte od 1. do posledního dne v měsíci (8:00), kterého se Scrapylife PL STORY týká
Vyhlášení vítěze:

Všechny Scrapylife PL STORY příspěvky budou během daného měsíce vystaveny na Scrapylife blogu a poslední den v měsíci (20:00) vyhlásíme vítěze, který bude losován pomocí Random.org

Výhra:
  1. 200,- Kč poukaz na nákup do Scrapylife e-shopu
  2. Ti co se zúčastní Scrapylife PL STORY 6x za sebou (6 měsíců v řadě bez přestávky - dvě pololetí) budou zařazeni do slosování o poukaz v hodnotě 1.000,- Kč na nákup do Scrapylife e-shopu.  Losovat se bude v červenci 2017 a v lednu 2018. V jednom roce můžete tudíž tento poukaz vyhrát dvakrát! :-) 
- - -

Máte nějaké dotazy, potřebujete s něčím poradit nebo si něco ujasnit? Napište nám na e-mail info@scrapylife.cz, rádi pomůžeme.

Těšíme se na vaše příspěvky,

Charlotta


3 komentáře:

  1. ja brads používam a vôbec mi out neprídu :D mám ich kopec, sú krásne a síce v PL ich mám trošku menej, v albumoch a v minialbumoch ich používam celkom dosť. Táto stránka bude pre mňa naozajstný oriešok, lebo seba fotím málokedy a keď už, tak s deťmi :D takže som zvedavá, čo do konca mesiaca vytvorím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Lotko, tak to je výzva! Brads i stránka o sobě!

    OdpovědětVymazat
  3. Jaru a Jarčo, už se těším na vaše zpracování, holky :-)

    OdpovědětVymazat