pátek 4. května 2018

Project Life Week 13/2018


Při zpracování tohoto týdne jsem se nedržela své zajeté rutiny a dohromady namixovala hned několik různých kolekcí a  výrobců. 



Na e-shopu Scrapylife jsem nedávno naskladňovala novinkymezi kterými byla i sada papírových samolepek od Pinkfresh Studio Let Your Heart Decide. Ano, použila jsem tentokrát přesně ty, které i minulý týden

Také jsem od Pinkfresh Studio použila starou kolekci papírů 6x6 inch (Live More) a od Freckled Fawn krásná puffy (měkké) samolepky srdíček Autumn Plaid

Jinak jsem se držela starého známého - plastových kapes typu A (Becky Higgins) a titulní kartičky z kolekce Project 52 Fresh Core Kitna kterou jsem nalepila rozstřižený štítek z již zmíněné sady papírových samolepekPak jsem natiskla datumy pomocí roller razítka (mimo jiné, opět jsem to chybně narazítkovala, ale kdo by to řešil).


Kartička vlevo je z kolekce papírů 6x6 inch (Live More) na kterou jsem  3D samolepícími čtverečky nalepila papírovou samolepku od Pinkfresh Studio Let Your Heart Decide. Na fotku jsem pak použila ABC, která je také její součástí... 


...a to jsem opakovala v celém týdnu.






Dalším opakováním v tomto týdnu jsou hned tři stejné koláže fotek (vytvořené v Picmonkey), u kterých jsem nechala volné místo na text. Přidala jsem jen papírovou samolepku od Pinkfresh Studio Let Your Heart Decide  a   puffy (měkkou) samolepku srdíčka Autumn Plaid


Nakonec jsem dopsala chybějící texty. 

Přeji krásný a některým i prodloužený víkend,

Charlotta





Žádné komentáře:

Okomentovat