středa 2. května 2018

Project life album 2017 - 9/2018 Project 52 Fresh



Možná to vypadá, že mám nějaké černé nálady, ale opravdu tomu tak není. Chtěla jsem si zatvořit z překrásné kolekce P52F. Tato kolekce se nedělí, proto máte celkem velké množství kartiček 6x4, ze kterých se krásně dělají kartičky rozměru 4x4.

Právě kartičky o rozměru 4x4 budete potřebovat, pokud si vyberete rozmístění kartiček typu P (já mám tyto, ale k dostání jsou momentálně tyto). Použití velkých kartiček je celkem lehké, ale právě díky tomu jsem vynechala většinu barevných kartiček. Vybrala jsem si tedy 7+1 kartičku (ta mi vypadla na stůl a celkem se mi hodila, i když je malá) a mohla jsem začít pořádně tvořit.

Úvodní kartičku jsem pouze seřízla a přidala název měsíce. Použila jsem pěnovou abecedu Snow&Cocoa, která má pár čárek a po malé úpravě i háčků (jestli se na ní koukáte, tak jsou úplně dole).


U další fotky jsem se dostala trochu do problému. Našla jsem si fráze z kolekce Posh, ty jsem podlepila černým papírem ze sady papírů Sweet Nothings přiložila na kartičku a nevěděla jsem, jak dál. Naštěstí je to fotka, která se dá natáčet a problém se rychle vyřešil. Doplnila jsem pouze srdíčko z Indigo Hills a pár enamelek Felix.

Z pracovního procesu.

Použití enamelek a frází podlepených černým papírem se opakuje i na ostatních kartičkám. Jen jsem občas doplnila další zdobení. Ale ta černá se mi líbí i jako samostatné zdobení. Zde jsem doplnila jen washi vlaječku z washi knížečky Hello Beautiful a přidala hvězdičku.


Na této kartičce jsem se vyřádila, navíc se mi moc povedla fotka (ale nechci se chválit, to jen z ní mám opravdu radost - asi je to divné, že zrovna u jídla, ale je to tak). Určitě jste si všimli, že Scrapylife má i české materiály. Zde se mi hodily právě doplňky z kolekce Jídlo. Použila jsem epoxy ozdobu a frázové samolepky.


Středová kartička je zároveň výplňová, stále se mi daří je začleňovat. Natištěné srdíčko je opravdu roztomilé. Doplnila jsem ho jen enamelkami a washi kolečky od Heidi Swapp k Memory Planneru.


Zde je opět heslo z jídelní kolekce doplněné o kartonové srdíčko (které jsem snížela odloupnutím vrstvy kartonu) a washi kolečko z knížečky. Svůj text jsem připsala do poloviny štítku Wanderlust.


U této kartičky se mi líbil štítek, který je na ní natištěn. Přidala jsem jen svůj text pomocí StazOnu a razítkovací abecedy od Lawn Fawn. I po doplnění srdíčka a enamelek mi kartička přišla prázdná. Proto jsem sebrala odvahu  a textovou část kartičky obtáhla černým fixem .01 . Myslím, že se mi to vyplatilo, uff.


A poslední je taková dvojkartička. Použila jsem bílý základ a na něj nalepila rozstřihanou malou kartičku, kterou jsem rozdělila mezi obě fotky. Opět jsem podlepovala černým papírem, přidala hvězdičku a obtažené srdíčko. Na té úplně poslední jsem použila modré frázové samolepky Clara Gold Boy, které mají zlatý text.


Ač se tedy stránka původně zdá jen černobílá, je tu vlastně i dost modré a růžové. Jak to máte vy, podlepujete samolepková hesla?


To byla má břichatá stránka :).

Přeji krásné tvoření.

Ajka

4 komentáře:

  1. krasna brichata! a ze ti to chybi, vid :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jani 😊. Ne ne ne, takhle jsme všichni spokojenější, teda když se zbavíme ještě toho jednoho bříška, tak to bude nejlepší 😉.

      Vymazat