pondělí 21. května 2018

Project Life Week 20/2017

Když nedávno Lotka naskladňovala novinky trochu jsem zaspala. Takže spousta věcí už byla rozebrána, ale přece jen něco jsem ulovila. Hlavně novinky od PinkFresh Studio jsou podle mého hodně povedené. No posuďte sami.







Moje žluto-zelená dvoustrana v klasických kapsách designu A od Becky Higgins. Spousta prvků se zde opakuje a většina kartiček je vyrobena z bílé čtvrtky či 6x6" papírů.

Úvodní kartička týdne je z bílé čtvrtky a novinkové 6x6" sady papíru.
Samolepící abeceda je z novinkové kolekce Let Your Heart Decide od Pinkfresh studio. Datum je natištěné rolovacím razítkem od Heidi Swapp a kytka se sponkou jsou ze sady papírových výseků od MME.


Dále jsem použila acetátové výřezy od AMY TAN. Pozor na jedné straně je nalepena fólie, která se musí sundat ještě před samotným nalepením na stránku. Horní heslo jsem podlepila 3D samolepícími oboustranými polštážky pro 3D efekt. Spodní jen rolátkem z dm a není to ono, měla jsem vytáhnout jiné lepidlo, no poučila jsem se.


Zde jsem fotografie doplnila hesly a výřezy z Jubilee Sherbet Mixed Bag. Datumovka je opět od Heidi Swapp a papíry z novinek od PinkFresh Studio.


Pod touto kartičkou, se skrývá ještě jedna fotografie, která se mi barevně nehodila do konceptu. Přilepila jsem na ni kus čtvrtky, tak aby šla lépe z kapsy vytáhnout.


Do barvy se mi také hodily tyto kartičky od PinkFresh Studio. Mám je doma už hodně dlouho. Super na nich je, že jsou z opravdu tvrdého papíru, jednostranné a ještě k tomu s ostrými rohy. A navíc barevně odpovídají novinkové kolekci.


Další kartičky jsem orazítkovala sadou Oh My Heart od Paige Evans a novinkovou razítkovací abecedou od Amerivan Crafts. Výřez vlaječky a magnetofonové pásky najdete v Jubilee Sherbet Mixed Bag. 
Brads mám ze svých letitých zásob a vlastně jsem si na ně vzpomněla díky Lotce, která je použila na svůj projekt


Poslední detail je novinková samolepící abeceda, je krásně barevná. Já si vybrala jen písmenka v odstínech zelené, tak aby mi to ladilo. Kartička vpravo se mi zdála s písmenky holá, tak jsem ji doplnila látkovými srdíčky od Crate Paper. 

Přeji Vám krásný týden a příští pondělí u nového článku!

J.


 


1 komentář: