pondělí 7. května 2018

Layout - Lovely moments

Ahoj všem,
dnešní stránka je vyrobena z ryze českého materiálu s anglickým nápisem:)
Když Lotka naskladnila kolekce od Váš Kreativní Svět hned jsem si pár věcí objednala na zkoušku. 
Materiál je nádherný, krásně se s ním tvořilo, papír má vysokou gramáž, samolepky krásně lepí atd. Já však ale s výsledkem nejsem spokojená, prostě mám pocit, že se mi ta stránka nepovedla tak, jak jsem zamýšlela a něco jí chybí (možná zlaté cákance :). 
Máte někdy stejný pocit? Že do toho dáte vše, materiál, který si schováváte na tu nejkrásnější stránku  a ono nic, prostě se vám to nelíbí? 



Nejspíš ten pocit už začal při vzniku fotek. Měla jsem letos v plánu, že se vyfotíme u kvetoucích sakur všichni čtyři. Hlídala jsem si tak den, kdy budou v největším květu. Bohužel se ale ochladilo a v předpovědi byl déšť. Ač se nám nechtělo vyhnala jsem celou rodinu ven, že se prostě vyfotit musíme, že další rok čekat nebudu :) Mladší syn se fotit nechtěl vůbec, ten starší jen pod podmínkou, že půjdeme brzy domů a manžel neměl komu fotoaparát předat, neb široko daleko ani živáčka, ač stromy stojí podél frekventované cyklostezky. Nakonec jsem vybrala tyto tři a rozmístila je po stránce nahodile.

No a co jsem tedy všechno použila? Podívejte se na detaily:


Růžový papír z kolekce Ségry jako podklad. Béžový papír ze stejné kolekce na orámování fotografií. Šedá srdíčka a kruhový výsek Je tu jaro! z papírových výseků kolekce Jaro. Květinové samolepky a dřevěný výsek květiny.


Nápisy na papírových výsecích jsem ještě zvýraznila štětcem Wink of Stella Glitter Brush - zlatá. Na fotografii se netřpytí, ale jinak lesk jako blesk :) Jen mi to nešlo vyfotit.


No a zde frázové samolepky z kolekce Bráchové.

To je pro dnešek vše. Věřím, že pokud zkusíte vytvořit něco z těchto českých materiálů, zamilujete si je tak jako já i přesto, že nejsem s výsledkem spokojená. Ale i o tom to je :) Prostě ne vždy se povede stvořit něco woow!

Mějte se krásně a scrapu zdar!

J.



2 komentáře: