pátek 25. května 2018

Project Life Week 15/2018


Další týden z mého Project Life alba je ten15/2018. Mám momentálně tak čtyři týdny skluz, ale s tím, že mám naštěstí všechny fotky vytištěné. Když o tom tak přemýšlím, fotky (zpracování) jsou pro mě asi největší brzda.

Ve zpracování tohoto týdne se nekoná ani žádná "vychytávka". Je to prostě jen jednoduše zpracovaný týden. 

Až na pár vyjímek, držím se tento rok - plastových kapes typu A (Becky Higgins) a titulní kartičky z kolekce Project 52 Fresh Core Kitna kterou jsem nalepila vystřižené srdce z kartičky z kolekce DREAMY Core Kit (Becky Higgins)Tentokrát jsem netiskla datumy pomocí roller razítka , ale použila jsem číslice ze sady  papírových samolepek od Pinkfresh Studio Let Your Heart Decide.


Ostatní už jsem si udělala nenáročné. Na všechny fotografie jsem nalepila dvě samolepky - číslo a Word Phrase (slova) - opět z papírových samolepek od Pinkfresh Studio Let Your Heart Decide.


Ke třem fotografim jsem ještě přidala kartičky z kolekce DREAMY Core Kit (Becky Higgins a nelepila na ně nadpis ze sady  papírových samolepek od Pinkfresh Studio Let Your Heart Decide.




Jedinou volnou kartičku o velikosti 4x6 inch jsem také polepila čísly ze sady  papírových samolepek od Pinkfresh Studio Let Your Heart Decide a následně k nim napsala popisky k daným fotografiím.



To je pro dněšek vše.
Přeji krásný víkend,

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat